2009年8月30日星期日

CX 我地又黎Share your smiles.




仲記得我地剛剛開始參加唔同類型網賽既時候, 其中一個玩得我地好開心, 而又叫我地失望無比既活動就係國泰攪果個 HONG KONG 7 短片比賽. 果次總結係我地懷著胸有成竹既心情去迎接左一個叫人沮喪既賽果..........不過呢次既失敗並未令我地忘記 CX..........
古語有云, 有仇不報非君子(好以有d格硬黎). 衣家機會黎勒 !!!!

呢一次國泰希望一眾網友可以去呢個facebook網頁分享佢地既旅遊smiles片段, 得到最多網友讚好既頭5位作品將會得到cx 假期送出HK$2000既旅遊禮券.
當然我地並無放過呢一次既機會, 出左兩個video 既作品, 分別係:
~~墾丁8雄
~~去旅行, 有得玩, 一定開心到跳起
係朋友既你, 唔使我講都知要點做啦..........我地既目標唔止睇緊呢篇blog既你/妳, 仲有你/妳身邊所有識得/唔識得sobplayer既朋友 ~~~~~~~~~~~~~~~因為我地要報番一戰之仇 !!
投票方法好簡單 :
1) 於活動網頁的右邊「你的回覆」中選擇「參加」(一定要attend, 唔係的話, 個like作廢架)
2) 「重新整理」網頁
3) 於相片或影片欄中按「觀看全部」,選出最喜愛的照片或影片並表示「讚好」(即係我地果兩條)
呢次國泰既比賽手法, 其實真係幾醒, 利用左facebook既界面就好容易咁攪到呢個function, 而且facebook既system亦都好有效咁幫到cx防止d人用唔同既program幫自己既作品灌票, 真係高招.不過我諗有樣野cx真係估d網友唔到, 就係竟然有人用自己既旅行相片進行洗版行動, upload左百幾張相(好多係好求其影既相)上去個contest, 攪到想認真睇下其他參賽作品既mood 都無晒.


沒有留言:

發佈留言