2009年8月6日星期四

好勁同好開心既網賽 !

呢期有幾個比賽, 我地好想玩


主題係, 實體既相片可以點玩 !
完全係另一種既((拾相)), 唔再係電腦前既photoshop, 我地都覺得呢個比賽好有娛樂性.
我自己都好期待最終件art work會係點樣既物件呀~~~~~~~~~~~~

主題係好簡單既數字 21.
一睇個web page你會發覺, 成壇野係好有格既一件事情, 好dark架 !
真係唔知我地果種思維作品可唔可以match到呢次既評審.
不過佢既獎品係堅wor, HK$100,000既現金, 加HK$110,000既IT COUPONS.
TOTAL HK$210,000
主題係點樣型住食冰皮月CAKE.
呢個美心既短片比賽都唔少野, 勝出既短片會獨得 HK$100,000
美心呢次好有腦, 我睇D條款, 佢地無請評審, 比賽結果完全係靠網民投票, 而最堅既地方係, 如果投票網友買左美心冰皮, 佢投票時可以KEY IN個code, 咁就可以1票當10票 !!
高招!
咁即係好hae 既片都有機會......................最緊要係食多d冰皮 !!


沒有留言:

發佈留言