2012年1月1日星期日

Happy New Year, SOB 繼續...讓笑彈飛~~

2012年黎勒! 先祝願身邊朋友都身體健康, 笑口常開, 就連所謂的世界未日都係一個天大既笑話 !!!! arhahahaha~~~

我地係 2011年既結尾實在係非常之咁開心, 因為SOB完成左一個好突破既事情 !

我地幫手玩左一個count down party.(主辦既朋友, 唔好意思, 容許我分享一張你地既相丫~~)

點樣叫做((幫手玩左))呢??
SOB 自從係傳媒出現過之後, 我地既動向, 其實都得到少數網友既留意. 老實講丫, 有人對自己既所作所為欣賞已經好開心架勒, 而呢次更加爆破係因為我地都諗唔到有網友會因為欣賞SOB, 所以邀請我地去為一個私人party 負責帶 mass game!!!
有人邀請去玩wor, 唔使諗啦!!!!        結果上圖就係31/12/2011出現左勒~~

講番轉頭, 當我第一次同邀請我地既攪手通電話既時候, 佢有個問題surprise左我....佢問sob咁樣幫私人party帶game的話, 會收幾多錢?  

收錢........呢個問題...

講真, 俾人邀請去玩, 我地點好意思收錢丫, 有得玩, 又可以識到朋友........
況且, 收錢係會有鴨力架ma, 衣家既我地只係純粹想玩ja !!!!!

所以.....係無鴨力底下, 今晚大家都好開心!!

















好, 講番活動呢晚既得意野先!!
攪手將主題定做--(扮晒嘢啦你 countdown party)).
明晒, 即係扮野!!!




講真, 扮野變身, SOB就最叻架啦, 但因為呢個 party同之前既聖誕 function太近勒, 真係唔多時間準備.......所以, 呢次主力係大哥 !!




大哥, 我地都真係服鬼左你架!!!!

好一個俾熱帶低氣壓, 壓扁左既比達~~~






至於其他 player 呢~~
我地選擇左...讓笑彈飛(新年願望之一, 子彈不再, 笑彈永在)
(其實我唔明點解會有東,中,北囉.....)



見唔見隻手呀??  我地呢支叫打開心槍, 只有飛彈, 沒有子彈.

就係咁樣, 癲左一晚!!!
:  o.:   我地有呢個好好既開始 !!

















最後, 希望係到再一次多謝幾位活動話事人邀請左我地去開心左一個晚上 !!   thx!!


而為左可以讓笑彈起飛落去.....我地.....













入黎睇相吧!!!


沒有留言:

發佈留言