2011年9月5日星期一

比賽態度!!

最新關於visa go購物王決賽當日既照片已經upload左去 facebook, 有興趣可以入去望下當日既花絮.

所以我話, 女生.....天生購物狂~~

就連勝出既單位都係女士包辦!
恭喜新加坡同南韓既朋友!!

講番我地, 之前話輝哥呢次比賽入面, 其實係有d無奈, 講緊係咩呢??

講緊就係佢地兩個比賽態度既不同....大家sync唔到.
驟眼望佢地呢一身造型, 唔差, 其實同outdoor既主題幾配合!!!

實情係點呢~~~
聽傻輝講番, 其實佢拍擋sunny係press當日見到其他強大既參賽者之後, 心入面已經打定輸數~~~~ 所以, 即使係仲未抽出dress up主題之前, 佢已經計劃好利用手上果$10,000去購入自己既心頭好----當中包括佢手上既 ipad.

最終主題係outdoor wear.........um, ipad x outdoor wear~~
其實真係好難向平審解釋一個 oudoor活動既 look點解要襯部ipad....
明顯地sunny已經將自己日常所需既考慮放左係購物時既第一位, 比賽既原意已經唔係最重要.

而佢地最終為ipad既出現, 解釋做行山出門時可以用黎睇...地圖~~~ 勉強都ok啦!!

其實都無得怪既, 始終贏輸真係無得話實, 如果為左個比賽, 買左好多唔適合自己既衫褲, 最後又輸左.....成萬蚊就泡左湯, 係幾陰公!! 所以sunny既選擇, 傻輝同我地都respect既~

但係, sunny哥......其實我地同勝利之間只係有咫尺既距離!!


我地一齊拆解下新加坡同韓國隊呢次比賽既勝利要素丫~~
新加坡隊
韓國隊
老老實實, 兩隊勝出既隊伍, 佢地呢套衫真係非常之出眾?
我只會話...唔差! 佢地呢個造型同其他隊比, 係無必勝既把握.
其實佢地最優勝既地方係舞台上既表現, 即係果10 min既 presentation.

用個簡單既例子去說明, 當日活動主持人係佢
joe(當日joe既表現, 真係好ok)

joe既職責係當每team完成1分鐘天橋show之後, 幫佢地主持埋剩餘既9分鐘時間, 盡量令每一隊都fully utilize果10分鐘. 如果無記錯, 只係唯獨新加坡同韓國隊兩team人係無需要呀joe出場幫手主持大局. 兩隊人自己已經完滿地安排晒台上面果10min既走位同對答.

唔使呀joe開口幫手之外, 韓國隊仲...
安排左一個靚女(左一)mc, 帶動場上既氣氛. 最右邊果位參賽者仲唱埋歌tim ar ~~~
至於新加坡呢, 佢地係台上面套衫的確係最搶眼既單位, 而佢地(兩姊妹)既合作其實亦都做得好好, 一個行, 轉身, 擺post....一個就專心為拍擋做解說, 真係淡淡定, 有錢剩!!!

一句講晒, 佢地每個人都好齊心, 睇得出真係決心要黎香港贏個比賽架!!

呢種齊心真係無得羨慕, 明查暗訪之下, 原來韓國隊兩個代表係自己地方已經玩左4個月既true man show先贏得呢個代表韓國, 挑戰香港既機會....4個月呀!! 至於新加坡隊都唔少野, 之前已經講過啦, 一樣係過五關斬六將. 亦都因為咁, 我地留意到呢兩個國家既crew係比賽入面係特別地多.

相比我地~~
呢個少少既pose同大澳買蝦醬已經係presentation既爆點...too bad~~~
佢地個presentation 仲係要由主持帶住, 如果無左呀joe, 可能5分鐘已經番埋位tim.
唉, 始終只係一張相咁簡單既投稿就可以得到既機會, 真係唔夠人地上心勒.

sob既另一個綽號......遊戲之鬼!! 呢個名雖然係我地自己俾自己, 但真係無亂黎, d玩樂比賽經驗唔係講假架...
我地心知呢一類比賽係舞台上面一定要有亮點!!!

所以呢, 歌, 我地都有預備唱~~
睇下我地個whatsapp group chat入面...
當傻輝shopping緊既時間, 一班狂人已經叫左輝哥準備支guitar唱首好歌(呢隻歌堅過韓妹果隻啦~~~).
當然, 輝哥最終係時間安排上面都略有不善.....唉, 攪唔掂~
算啦, 算啦, 算啦... 過去左就由佢勒, 雖然係有d可惜.

講番sob既定位丫, 我地當然想贏啦, 唔係話因為個獎金(其實都緊要既~~hehe), 係講緊為港爭光呀!!!
本來呢支旗真係拎黎俾輝哥披住, 繞場一週~~
由press當日開始派d飛龍襟章, 到完呢日我地拎住呢支旗, sob既人真係想盡量俾多d新邊既朋友感受到作為香港人既開心!! sob精神不死的, 我們不是一時貪玩 !!

最後比賽輸左都無辦法啦, 輝哥佢話自己已經做得唔錯勒~~ 尤其係一路幾日既活動入面, 有某2,3個地方既朋友都係比較含蓄, 佢係有主動去同呢幾個參賽者交流, 只可惜自己既英文真係有限公司. 就連台灣參賽者奈奈都有讚自己(講起又係, 奈奈既拍擋為左比賽, 攪到要去急証室tim!!! 呢d就係比賽態度!!)

我心諗, 話晒係東道主ma, 招呼客人呢d野, 很正常吧!!
你件幾千蚊既風褸都袋袋平安啦~~~
都未計其他!!!

仲有, sob無收adidas錢架wor, 點解要攪到自己成身都係先~~~~
褸褲鞋最主要既都係 adi !!

好啦, visa呢個活動就就告一段落勒, 真心多謝hktb 同visa既朋友選左陳生出黎, 俾我地一次可以識到好多外地新朋友, 同玩得咁過癮既機會. 仲有sunny哥, 你d英文, 勁!! 多得你, 輝哥先可以勉強招架到外地既傳媒. 仲有仲有, 肥郭sir同我拉旗!!!

嚴格黎講, 我地無輸,
因為我地呢次係玩得好鬼開心!! (基本上sob無輸過)

沒有留言:

發佈留言