2013年8月6日星期二

Star blog煉成了﹣感恩 (roadshow) 06_08_2013

當初一心諗住創作一個能夠代表香港嘅產品, 幾個人誤打誤撞之下開始, 演變到久唔久有公司''送禮''-----相機電話又旅行...不特止, 仲可以上埋電視電台雜誌做被訪者, 呢一切嘅發生對我哋嚟講已經係超額完成(未完架, 但我詞窮)~~


而早兩個月開始, 我哋更有幸喺roadshow呢個平台分享sob嘅一點一滴, 呢種得到別人肯定同欣賞嘅感覺, 真係令人好鼓舞~~


而更估唔到嘅係.....真係點都唔會諗到...我哋竟然.....
















話說roadshow呢個平台剛剛推出左個project, 叫做''star blog是如何煉成的''.

大家可以入嚟睇吓


http://www.roadshow.hk/star-blog/













主題係star blog!!  星!!!  明星個星!!!

即係點?
細心望下你會發現網頁入面係由一眾有份喺roadshow 連載文章嘅博客之中, 精選左一批最為人所共知嘅單位走埋一齊, 而且個別拍左段介紹自己個blog嘅短片.

重點嚟勒..........

























見到ma !!  大家見到ma !!
(張相係未出街架, 今日優先為我哋嘅粉線送上)

我哋得到roadshow嘅邀請, 將會成為star blog入面嘅一員呀!!!  Roadshow咁樣嘅安排真係叫我哋受寵若驚, 自問....我哋依家嘅知名度又點可以說得上係''星''呢~~

不過, 同roadshow果邊嘅朋友傾完之後, 發覺人家真係誠意拳拳, 好難推却...

結果, 我哋選擇左盡自己嘅努力去配合, 一齊完成呢個星級訪問.





精彩無??
已經好認真架勒.....始終, 呢顃型認真嘅見樣訪問都唔係我哋嘅強項, 有講得唔好嘅地方, 大家就多多包涵勒.

由幾個唔知醜嘅中學同學, 一味靠玩去到成為''star blog''嘅一員, 可以同千萬票房電影導演彭浩翔, 女神吳若希, 甜姐兒糖妹做鄰居. 我哋一定會好好珍惜呢個機會, 繼續玩好自己嘅blog俾大家睇!!

最後, 關於我哋呢個star blog嘅內容將會喺下一個phase由roadshow果邊update, 大家等下啦~
stay tune
















以上內容, 純屬虛構 >0<

沒有留言:

發佈留言