2013年8月16日星期五

LENOVO, 呢個送嘅 !

你以為我哋贏左人哋部電腦就拍拍law右close file?


















緊係唔會啦, 真心覺得我哋好多時都係交足功課俾果d主辦活動嘅單位.(如果唔係, 邊得黎咁多野玩)

以下所有野, 送嘅!  Lenovo, 唔使客氣!!!

送先, 黎一批開箱圖.


























呢類圖近排興~~  搵次俾d變奏大家睇


試一試部notebook嘅變型.

































見唔見自由發揮, 鄭多燕呀 !!!

戲肉黎勒.




































估唔估到我哋想做咩呀??


呢張相,






























我哋將佢帶左黎現實, 實地測試我哋果個mode of life 係未practical.

氣溫 +35 度c
去片!!!






表列Contribution
軟人   2下
黎生   1下
肥聲   0.3下
熱奶   0.3+0.5+0.3=1.1下
小白   3下

5個人, 總contribution係7.4下. 一個唔錯嘅成績.

總結:
主觀因素. 人體嘅臂力頂多只係做到3 下引體上升, 正常嘅歌曲底下, 隻歌嘅intro都未播完, 條友已經收皮.
客觀因素. 烈日當空嘅環境之下, 完全黑屏, 乜都睇唔到, 播thisav都唔怕你(MUTE 聲).

最後得出結論, 我哋設計果個 mode of life-----Failed !





沒有留言:

發佈留言