2013年7月26日星期五

last but not least (roadshow) 26_07_2013

之前講過我哋喺電腦公司同毛crossover果個攝影比賽入面已經羸左(右邊係我哋!!「幾禾~~~」)




















繼續落黎就係領獎呢個部份.















一講可以出鏡, 閒日office hour都無問題, 我哋多人到…

講起領獎, 大大話話都已經有十幾次以上嘅經驗, 老實講句, 喺一般朋友嘅眼中,領獎嘅最大意義應該係個獎品本身, 總之份禮物袋袋平安就夠, 點樣拎或邊個頒, who cares~~

但我哋偏偏就係呢個世界嘅異數, 好在意每次領獎個過程, 由聯絡我哋得獎嘅溝通開始, 直到份獎品到手, 其間所經歷嘅都係我哋會重視嘅野. 話俾大家知, 真係林林總總, 有隆重其事, 有求求其其. 我又不訪喺到同大家分享下


















因為領獎, 可以去到傳聞中好有趣嘅google office, 見埋當時最大粒嘅google人, 傾埋計, 又有台板企上去分享得獎感受, 無限snack任咬, 難得嘅經驗.
Google果一次, 我哋只係拎部ipone4就已經咁大陣象, 咁如果係拎一部notebook呢?

跟住呢張相…
















所謂嘅領獎, 最終係要去信用咭迎新禮品換領果類中心攪...拎嘅係一部notebook!! 白色膠袋入面就係勒, 真係估你唔到~ 求其到呢….

仲有一次, 負責人係將禮物放係reception, 再約我哋上去拎…




















點解會係自己人頒俾自己人?
因為reception姐姐唔理我哋, 負責位同事亦無現身….我哋唔影番張相自娛, 就會好似上去收速遞咁~~

如果要數最開心…



















隆重到要請埋明星做嘉賓, 勁多野睇, 熱鬧非常!!!!

去到領獎呢部份每每都已經係一個campaign入面最後嘅果步, 能夠參與其中一定只有小數單位, 咁係未就代表可以馬虎處理呢….講真, 都做到最後一步啦, 點解唔做好埋個尾呢~
掉番轉講, 呢d單位嘅作品其實係喺一眾參賽者之中成功突圍, 最能取閱到大會本身, 係未應該更值得用心機去對待呢? 唔係話一定下下要大事鋪張去處理, 但幾句互動嘅交流, 我哋認為係最少應有嘅尊重. 真係試過幾次, 聯絡條友好似唔想講野唔識講笑咁..

唔係人人眼入面就只得果份獎品架.


痴線….講左好多唔關事嘅野~~  其實我係想講尋日上毛領獎.
呢本雜誌算係最近幾個月入面其中一個最熱嘅topic, 久唔久就會見到某一兩個專欄係facebook上面人傳人. 雖然係平平地10蚊本, 但論創意, 呢本野真係交到功課的.

就當係幫大家揭秘一下丫, 一本咁有創意嘅雜誌, 究竟背後個創作基地係點嘅呢~~

























門後係一條走廊, 貼住一系列黑紙



















登登..佢哋嘅基地.
我都唔知呢到會唔會係唯一一個地方, 但一定係其中一個.


















呢張係正式頒獎嘅大會相片.
兩位攪事人(認得佢哋的, 對吧~)係有趣嘅, 手並唔係同得獎者握的.

留意睇下小白手上面嘅野~~




















電腦公司為頒獎而製嘅一張咭board, 有埋名!
好有心機, 所以我影完相無俾佢掉走張野, 帶埋番屋企~




















全港獨有(暫時), 毛嗰邊幫我哋準備嘅pass, 每星期可以憑pass換取一期毛.

呢個就係毛同電腦公司開排俾我哋嘅一個領獎經歷勒, 你問我滿唔滿意?
More than expected ~

多謝晒兩個單位: Lenovo HK 同 100毛!


一個完整嘅活動過程由參加到拎部電腦番黎就係咁簡單, 三篇文章已經完整呈獻晒出黎, 但咁係未就代表左件事已經完結呢??? 梗係未啦~~



沒有留言:

發佈留言