2013年8月30日星期五

攤開晒tography (roadshow) 30_08_2013

有無發覺最近朋友圈入面多左一類相片, 好似下面呢張咁嘅style~~





















張相係早陣子同朋友開party前, 幫當日d酒水食物影嘅遺照.
有無似曾相識??




簡單d講: 呢類相片係將一堆相關主題嘅野, 整整齊齊排好再影嘅相.

我唔知坊間有無呢種相片嘅正式學名, 不過我哋就暫稱之為---攤開晒tography !!

攤開晒tography 之所以吸引到我哋嘅眼球, 係始於最近 instagram 入面一眾潮流人士樂此不疲咁分享得到自己寵幸嘅衫褲鞋襪.






















去instagram search outfitgrid 呢個 tag 就會有大量俾你參考



名正言順, 9成9以上真係得outfit, 唔會有底衫底褲show 俾你睇~~

事情再發展落去, 多左呢個變奏




















煮飯前要黎張























整燈泡前都黎張



要search到呢類相, 個tag打 thingsorganizedneatly, 又蠢又準嘅tag.

上面d相都影得好睇, 細心望下就會發覺呢類相片其實有幾個重點!!!!
1.相入面嘅野排得齊之外, 仲一件一件分開, 好少有重疊位
2.有一個好簡潔嘅background.
3.最後階段係好興加番d濾鏡效果, 倍感格調

我哋搵黎兩個players做一個示範.

下面呢張係星哥一個好錯嘅演練.






















邊爐嘅攤開晒tography…好嚴重嘅求其. 鬆郁濛有齊之餘, 背景同物件嘅擺位都未見心思

另一張, 屬於頂級作品.




























肚痛攤開晒tography

解說: 因為我哋無辦法將整個屎塔起出黎好discrete去影, 所以用左imply consent嘅手法, 利用個屎塔蓋同最平民嘅白色磚牆去表達厠所入面個屎塔本身. 此外, 攝影者對相片主題嘅觸覺亦顯得相對細心, 就連要黎送藥杯水都影埋.

最後, 係張相加入一個Romance嘅濾鏡效果 --- 不得了, 成件事溫馨晒

呢段Facebook 同 instagram依然當道嘅時間, 人人都係品牌, 攤開晒tography絕對係其中一個好好用嘅工具俾你有效宣示所長, sell 感性, 玩性感, 去旅行, 定玩烹飪.

來! 一齊攤晒d野出黎 !!
挖埋條腸出黎影丫, 笨~~

沒有留言:

發佈留言