2013年7月19日星期五

那天,我跟空氣...(roadshow) 19_07_2013

呢條片, 你睇左未?




聽講話係微博上面已經走紅左, 我一路睇既時候, 都邊笑邊起雞皮, 兩位小朋友好成功 !!

呢種表演叫做air guitar, 係其他國家早就有比賽, 興左好一段日子, 我哋亦都曾幾何時....



















我哋個level只係去得到相片嘅水平, 真正專業係下面呢位長毛先生

2012年國際空氣結他冠軍



呢種投入同忘我, 真係唔是講笑!!!  大家不防關埋房門自己試玩下就會知道.

你話!  Air guitar係未難玩得黎又有趣先!!!  發明得出呢項活動條友一定好有創意~~

好勒, 講完咁大抽關於air guitar嘅野, 其實想講乜呢~~

既然有得air guitar, 大家都不如諗下仲有咩活動係可以air進行?
Air drum?
Air violin?
Air piano?

話你知, 早係2008年, 我哋仲未接觸過air guitar之前, 果一年嘅台灣旅行入面, 我哋就已經發明左....

Air 踢毯+Air tennis (聽埋聲,呢個真係似到呢~~)+air skateboard都好好睇





無聊! 但堅好玩!!
呢班人走埋一齊就係會產生呢類玩意...

你有無另類air活動提意??  有嘅不防提出, 我哋可以啦你一齊空氣一下.


沒有留言:

發佈留言