2013年7月11日星期四

媽,我番來囉~~ (roadshow) 11_07_2013

係厠所做緊正經野嘅時候, 手上面嘅電話(無錯, 電話係入得厠所, 上得床的~~~)傳來一個whatsapp 信息, 單字一個''win''.

無頭無尾, 完全唔明條友up乜, 繼續黎多幾個短絀嘅msg後.....組織番, 原來係關於我哋個作品''引睇上升鄭多燕''已經喺上篇blog入面提到果個比賽脫穎而出.

我好冷靜咁用一張相回應位朋友.

























心情似乎都未算好驚喜, 但都當然係開心嘅!!! 話晒我哋已經好耐無獎落袋, 黎到7月都終於開到dry.

或者, 多次嘅勝利已經令我嘅心入面早就認定左大家係born to win嘅戰士掛~~
贏? 平常野姐, arahaha

























有圖有真相呀!!

略厭手臂肌肉嘅陰影唔多夠~


其實, 呢次都過癮! 第一次辦緊大事時收到得獎通知~~ 淨完身就再投入番得獎後嘅討論.
起初以為活動獎品會係入間雜誌社做100個鐘員工或者外賣自取呢本雜誌100期, 二擇其一, 但傾傾下先知原來大會真係會送部電腦俾我哋. 哈, 咁我哋真係可以黎一次真嘅''引睇上升鄭多燕''勒!! 等下~~

關於呢次嘅得獎作品, 原來係有人唔明相片上面''幾禾''係咩意思....其實佢係普通話發聲 ''給我''.
已經唔記得左係幾時開始, player之間已經好興用''幾禾'' 黎做叫囂時嘅語句, 而效果又奇佳, 習慣就係咁形成勒.

''幾禾'' 係好野黎, 我誠意介紹俾大家.

獎. 我哋當然未拎, 但我就有絕對嘅信心, 大會一定會俾果部NOTEBOOK我, 唔會要我日日去佢哋個facebook吹佢哋出貨~~ 另外, 究竟應該派人入條毛裡面做野定自取其毛好呢?


沒有留言:

發佈留言