2012年4月16日星期一

久違了的...

好耐無見, 等得好辛苦ma?? (我堅信唔會係自己一相情願的!!!)

當大家等緊我地有咩事發生既同時, 其實我地都等緊............



獎杯呀 !!!!!!!!!!!!!!!    SOB 既第二個~~~
係之前參加林村掟寶牒比賽既季軍獎杯.

唔好以為我地只係對相機電話呢d獎品先會感到興奮....SOB一眾player對個獎杯都虎視眈眈~~





經過左一番龍爭虎鬥之後.......


最終......

















 獎杯...落戶軟人屋企~~

由於打鬥過程異常激烈精彩, 諗諗下真係無奶油浪費左呢輯好相片. 決定用黎提交下面呢個比賽.


活動既網址係呢到

兩大主題
~ '1'做主題既 snapshot
~ 冠軍一刻


係未正式睇到SOB既作品前, player之間早已經視下面呢張相為最大假想敵....

真係一個好爆裂既對手!!

過兩日, 當edit好幾張參賽相片既時候就會再放上黎同大家分享架勒.... 等我地 ~~

最後要特別嗚謝兩個單位~~










生日飯局被騎劫既恆恆, 祝妳一路 no.1







好用力幫我地紀錄打鬥情況既攝影師, 良  from SC lab

其實 良 前前後後已經幫我地出過好幾次唔同既作品, 所以都希望透過呢次機會俾番個支持佢既 SC Lab, 加油 !!!!


沒有留言:

發佈留言