2011年11月3日星期四

走啦, 走左就唔好番黎勒~~~

今次我地既人要去美國!!!
係sob既旅行所踏足既第三個大陸. (上海, 南非)

無錯, 目的地就係洛杉磯 !!!
上面呢幅圖真係....一個字, 精景 ~~

雖然sob個雷神唔會出現係呢個旅程入面, 但我地一樣有兩個煩人做代表!!
就係佢地兩個, 左邊小白, 右邊熱奶.
你地兩個到時可唔可以休息少d, 玩得盡興d???

Update下佢地既package俾大家知丫, 兩條友11月中就會出發. 好可惜佢地因為時間問題, 最終唔可以選擇去扮雷神俾人工雷電劈呢個行程. 不過, 衣家都唔差~~ 因為佢地可以搭直昇機係LA市內交遊, 仲可以兩條佬一齊嘆 SPA, 跟住仲要有 pocket money使!! 真係大手筆!!

有樣野可以特別一提, 之前我上網睇番呢個活動既其他國家得獎者, 好多單位都係入住W HOLLYWOOD 呢間酒店.
當時我地心諗, 真係無得頂, 五星級既享受, 房錢都成2,xxx一晚.

衣家最終既安排, 佢地會入住呢間
Hollywood Roosevelt Hotel ~
大家一睇就知, 係.....削左.

不過, 當我地再search下呢間酒店既資料, 同埋付近有乜好玩既時候, hahahahahahaha正!!!

原來呢個Hollywood Roosevelt Hotel 大有來頭, 係全球10大猛鬼酒店既第6位 !!!!
見到呢個資料, 我條氣真係順番晒, 如果佢兩個可以係間酒店撞下鬼, 遇到呢d咁難得既經驗, 住平左間酒店條數都抵番係到啦.

我地大家都衷心希望佢兩個一齊見鬼.......好無??

最後, 順口一問, 因為我地朋輩之間都好少玩到走去美國旅行咁高消費, 所以借問聲有無網友對LA呢個地方都熟熟地, 可以SUGGEST一下佢兩個一d必逛景點呢??

去啦, sob 個 LA 吧 !!!



沒有留言:

發佈留言