2011年11月18日星期五

你兩個, 同我好好sob個美國~~

南非, 第一團
上海第二團

明天, 我地既美國第三團....即將起行!!

記得帶護照!!

上面果張貼紙係我地為呢次旅行做既, 幾令架 !!


佢地會令一批去騎刧LA果邊既地標~~

我地呢次就送唔到機勒, 不過最後都提提兩位, 唔該你地訓少d, 玩盡d, 買多d手信, 影多d相番黎啦!!
香港既野唔使掛住架~~~


我相信, sob始終會有一次帶到我地去另外既 LOVE !!

節目預告, 當佢地番黎之後, 12月我地就會全力籌備sob既....聖誕活動 !!
stay tune呀, 朋友!!

沒有留言:

發佈留言