2011年10月17日星期一

分享, 玩 !

對上一篇文章係9月8號, 實在太過份勒......竟然足足有一個月無事發生!!

終於, 早兩日我地有野玩勒~
第一次有人為我地出現而製造出咁精美既poster !!

活動地點係ive麾利臣山分校.

一黎就見到poster既真身.

參與人數比之前既幾次, 有好大突破!!
過百 !!

入到去, 見到同學仔好慘地要重溫我地個特輯....
星期日檔案.

同之前既分享會有少少唔同, 我地既角色..........類似大學/ive o camp入面果d攪手, 負責hold game. 至於要用說話去分享既部份只佔極少, 非常之適合我地!!

不過, 少還少...都有幾句既~~
埋首準備中!

出席過幾個唔同活動會場, 呢到既硬件算係絕對唔錯, 尤其我地所準備既短片終於都有一次可以順利播出.
仲有...呢個好好既projector !!!

2個鐘, 前後玩左4個遊戲, 唔敢講一定做得好好...但我相信大部分同學都應該玩得玩心既~

如果唔係, 我地都影唔到呢張相啦
一張有聲既相~~~

樓下係今次出席既player
(其實仲有小白)
我地幾個呢次都好enjoy !!

跟手仲有紀念品拎走~~
俾肥星, 收歸國有.

少少意見俾當日一齊玩既同學, 其實sobplayer同你地之間最大既分別係.....你地有d含蓄~~
放d丫 ! 大家應該放d, 衣家擺明就係要玩架ma, 是不用怕羞的~~

SOB 成功反轉 mh
特約演出, 小白.

更多當日活動相片係呢到

沒有留言:

發佈留言