2011年7月4日星期一

英超狂熱.

話說我地睇中左一個活動, 呢穫野呢, 真係犀利, 我都服左自己~~
巴克萊英超聯賽賽會係香港攪一個名為--香港狂熱球迷大募集既比賽

"將你們對巴克萊超級足球聯賽的狂熱盡情展示。你們不但可利用任何例如賽前儀式、球會會歌、慶祝活動、球會大事等方式來表達外,還可透過別出心裁的方式,在眾多球迷當中脫穎而出,成為真正英超香港狂熱球迷!"

睇完呢一篇講解, 我即時就諗到英超個獎杯!! 每一次係電視見到足球比賽入面既冠軍隊隊員, 高舉起獎杯果一刻都係最叫人激動既時間.
我地既構思就係要以球迷身份, 一齊享受呢個英超獎杯, 展示出相入面果種狂熱既激情!!

係呢個大前題抵下, 我地要有既係....
呢個獎杯.

獎杯當然難唔到我地!
只係須要一日, 1個73cm高, 1:1既獎杯已經到手~
好采我地有佢, 專業既 product engineer~

跟住要準備既係...波衫. 為左令件事更加有氣勢, 我地希望相入面可以出現愈多英超球隊既波衫就愈好.
係呢個情況之下, 問題就黎勒...因為我地無買靚靚波衫既習慣, 最後就諗左下面幾個方法去解決.
1. 去郎豪坊7樓間futbal trend, 逐件英超既波衫試上身, 再係人地既更衣室影相.
2. 同1.一樣, 不過地點轉去旺角d波衫專門店, 依然打算係強行騎刧影相.
3. 用少少錢, 買1-2件波曼魚同車仔波衫算數, 番去慢慢影.

係葉生既引領之下, 基本上第3個選項已經一野被ban, 佢話太過唔爆破了~~~
而我既理智亦都話俾大家知, 第1&2項既選擇太唔可能! 唔係講個膽既大細問題, 根本就係零騎刧空間.

咁...點...呢~~ 最後, 我做左個自己都服左自己既動作!

我上網隨意搵左一間旺角波衫鋪既電話就直接打去問!!!! 開口就向電話入面既朋友講: 妳地公司介唔介意借d波衫俾我地影相, 做project !! (大約係咁啦, 我都緊張到唔多記得勒~)
真係估你唔到, 電話入面既朋友........一口答應!!! 佢仲話如果我地黎得咁急(我當日12點打去, 話3點就會黎到)拍招呼唔到呀 ~~

嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 呢d咁好既鋪頭邊到搵!!!!!!!

呢個係佢地既公司網址!! 我強力誠意推薦大家, sob對sfalo既評語一個字---讚!!!

就係咁...sob呢次就唔使騎刧勒, 係攞正牌去玩呀~~~
忍唔住要幫佢地出多個廣告, 地址係: 香港九龍旺角砵蘭街101-103地下

因為人家幫左我地咁大既忙, 所以我地都好respect, 真係鍚住d衫黎穿, 亦都盡量每次都將影左既衫放番去原先既位置~
真係花多眼亂, d款好齊!
我地影左好多好多相, 大家可以係呢到望下.

另外想講多少少呢兩件
輝哥身上面係最最新既其中一件, 今年英超升班馬昆士伯流浪, 我覺得可能係香港市面獨家都唔定!
肥星身上面係富咸, 但佢要著呢件衫唔係因為富咸, 係因為心口個sponsor, 佢要sob to pizza hut!!

大約半個鐘既時間, 要影既宦影晒. 亦唔想打攪人地太耐, 臨走之前既合照~
我地支sob旗, 再一次動L了.

最後, 為左感激SFALO呢次頂力協助, 我地將 1:1既英超獎杯...
致送左俾佢地.
祝願妳地既業務拎晒冠軍!!

呢次真係體驗到路在口邊呢個說話...路唔單只可以行出黎, 問~~都問到出黎~!! 有時真係睇黎夠唔夠膽架ja.

好勒, 講番最後既整成品.
Facebook入面既相只係一部份, 而且只係最著通既一批, 係用黎show俾大家睇我地影左邊幾支球隊jei. 其實我地早已經精挑左最有力量既相去俾葉生做final edit.

唔錯, 唔錯...係隻綠色有d娘jei.

講真, 呢次活動既過程已經賺左~
咁樣俾我地搵到sfalo既支持, 呢個經歷.....幾好, 唔錯!!


沒有留言:

發佈留言