2011年7月22日星期五

遊戲節目, 輸得喜

我地有份果集贏得樂, 玩得喜已經出左街成個星期勒!! 你睇左未? 有無興趣望下咁呢?

一路都無update係因為我衣家先可以搵到條片放俾大家慢用.
(rthk個重溫質素好低清)

點解個cap圖...咁~~~

遊戲最終, sob所屬既男組輸左...實在係有負遊戲之鬼呢個稱號....唉~~~~

如果要我為呢次落敗搵一個原因的話...
我會咁講: 節目入面有一定既人數, 其實裡邊每個人都有唔同角色, 亦有唔同目的. 佢既出現負責攪氣氛, 佢既職責係帶領遊戲進度, 佢出現為左令節目帶黎更多noise, 佢希望藉節目宣傳自己, 等等等等.
至於sob出現既角色責任呢? 我地其實只係想做玩家.....玩~~

點都好, 呢次都係難得既經驗,
thx, edde

沒有留言:

發佈留言