2011年6月23日星期四

少少花絮~

因為要尊重製作單位既關係, 關於節目場境暫時唔會post太多, 但我都有唔少得意野可以同大家分享下~~
呢一輯Game show入面, 每一集都會分兩組去比賽, 紅同藍組, 而呢次我地被分派入藍組.
有樣野好可惜, sobtee並無藍色既版本, 所以...
黑tee加個body-print上手. 我唔明點解肥星要咁樣對我隻右手law ~~~

以為已經完成造型啦..點知我同肥星哥原來仲要獻出人生既第一次!!
化妝!!!
3條黑蚊蚊既人都要上粉底, 梳眉毛~ 感覺對我黎講真係不多良好.

係人地個化妝間攪下望下, 跟住就見到我地呢集既其中一位嘉賓.
袁彌明小姐~
原來佢好好人wor, 仲幾好傾tim!!
拍攝當日留意到袁小姐佢的確係有腦之人, 節目出街既時候留意下.

睇圖大家可能會以為玩家就只得3位(黎生, 輝哥同小肥星), 但其實我地都好齊人出黎係後面support~~
就係細超, 呀浪同軟人.

再俾多d節目入面既亮點大家望下..
唔使介紹啦, 忠哥係呢一輯節目既主持, 就連個場景佈置都係用佢既Q版人型去做包裝.
話俾大家知, 現場所見, 佢既腦轉數都真係好快, 亦無咩架子, 會同我地呢d閒角傾計, 好人黎架~~

呢位美少女就係節目既game girl, 戲份都好重, 係唯一一個有私家咪長駐口邊既人! 亦都因為咁, 拍攝現場經常有((怪聲))產生, 服左佢~~

左邊叫奇寶, 右邊係anna. 佢地都係呢輯節目入面經常會出現既比賽者.
奇寶先生佢既特點係短期記憶力---強! 至於anna既selling point就係---笑點高! 有腳眼咁高!!

最後送上當日藍組大合照~~
想睇以遊戲之鬼自居既我地係個節目入面既表現, 7月留意留意勒~~


沒有留言:

發佈留言