2011年7月9日星期六

再多d...講個game show.

等到了...呢篇文章出街既時候, 之前一路都講果個港台遊戲節目(贏得樂 玩得喜)終於都播影(9/7開始逢星期6, 7:30-8:30)勒.

一路都無放太多相上黎係因為要專重番人地d行規, 節目未出街就唔好流太多野出去.
依家就可以好放心咁再同大家分享多d野勒.

最初...
第一次見識到港台個電視廠...幾塊簡單而又灰暗既佈景~~

呢次~~
一個放滿佈景版, 色彩繽紛既廠景!! 身處其中, 人都開心d啦~~

講下拍攝日d得意野先!
果日我地到左港台個化妝間, 係到等緊指示既時候, 慢慢開始見到呢次節目既另外一d嘉賓朋友...見下一個, 見下一個, 我地開始發覺身上面既牛記粒記...haha.
為左要幫sob加下分, 我地唯有玩下第d野law~~
先玩隻手.

人地既selling point係爆型既外觀, 我地自知無得鬥....

咁我地就玩...乜都要一致~
米老鼠腳..

he hae ha hoo..
玩完~~~

一集1個鐘既program, 頭頭尾尾攪左4個幾鐘, 前後玩左4個遊戲.
sobplayer x rthk

諗番之前係pre-game果次仲玩左另外2個遊戲, 即係已經6個...
講真, 好似都無乜邊個game係我地題議過既idaea, 所以嚴格黎講我地個腦呢次都唔係好幫到手.
真係唔好意思勒, 港台既朋友~~

講番個節目丫, 正式播影就未睇到(呢篇野, 我係8號打既), 不過由第一身玩家既角度出發...我相信都仲有好多改善空間, 始終呢類綜藝節目係rthk黎講都係一個好新既嘗試(以我既認知), 尤其係佢地作為政府機構, 好多野都要好小心, 自由度亦有限. 但呢次一定係個nice try! 加油呀港台既大哥們, 俾多d得意野我地睇丫, 我唔想睇咁多勾心鬥角既電視劇呀~~

最後勒, 如果你有興趣睇高清sobplayer....

下個星期六, 730-830. atv, 我地係第2集既朋友~~
btw..高清肥星好令仔 !!

2 則留言:

  1. 多謝你們的參與!因為製作限制及媒體性質,有些好提議未能以電視呈現於觀眾面前,盼體諒!希望你們也enjoy!

    Edde@rthk

    回覆刪除
  2. 傻啦~~~
    多謝你,我地賺左架勒

    回覆刪除