2011年7月22日星期五

愈刻意, 愈不智

睇個topic應該都唔會知點解架勒~~
咁講緊咩呢? 就係話我地參加果個英超狂熱fans比賽囉.

輸左呀~~~~
我扮唔到呢個肥仔, sob又要再等機會先可以衝去歐洲呀~~
10件入圍作品都無份, too bad

不過, 都恭喜得獎者啦.

其實衣家我都愈黎愈少會紀錄d完全敗北既遊戲比賽架勒.
不過呢次真係唔可以由得佢不了了之!! 放心, 唔係講緊什麼公平不公平, 只係覺得點都要俾呢件熱血事件簿完完整整咁劃上個句號. 因為實在好難得地, sob既人可以咁好planning, 搵到咁強勁既support (sfalo) 之下去完成件事(諗起都仲係頂自己唔順!!).

講真, 一路都覺得呢次係有機會架, 鋪排得咁好, idea自問又唔太差...唉, 好可惜!!

葉生佢發覺我地愈係好在意一個比賽, 愈想好好planning去ko一件事既話. 結果似乎就愈容易有一個好大既落差.

佢結論: 月唔志在, 月有意外.

好啦, 如果係咁既話, 要玩唔刻意, 唔志在下ma!!
我地就用呢個態度挑戰埋呢兩壇野先, fit晒!! 佢地都係玩唔在意的跳--即係飄.

親愛既小hee, 08年已經飄緊(sob一路都係潮流既尖啄)~~
好可惜......佢個人一直飄到衣家.

活動詳情唔多講勒...簡單講就係hae跳law.
公司1, 公司2
潮流呢d野, 第一個人做就型...衣家去到人人人人都做, 但你仲要拎埋黎做埋主題, um.....我都要hae下佢先.


沒有留言:

發佈留言