2010年11月1日星期一

SOB 放火 !

好耐無係到update近況勒.....唔識我地真係隨時會以為我地拆左夥~~
放心wor, 黎緊有好多野將會發生.......
衣家, 先黎個呢陣子既回顧 !!

903 lnkin park 10年

玩既主題係, linkin park出道10年以黎對作為樂迷既你, 有咩影響. 獎品係可以出席linkin park係英國既演唱會, 包食包住包機票呀 !!

話俾大家知, linkin park呢隊野真係絕對地非常之咁影響我地幾個players(係k房以至日常生活)既所作所為. 所以無論制作有幾急, 都真係應該要參與呢個活動!! 佢地係每首歌入面帶住既火, 根本就係我地每日都應該放係身既元素.

allen既 album証明左我地真係好早就已經愛上LP架勒!!

最終, 我地選擇左好直接地將呢種能耐用短片表達出黎.
短片名稱: linkin park有火,燒滾你我(認真,下邊套野係PG 家長指引)

呢段野入面既players只係做番日常k房既自己!! 希望唔會嚇親你~~

呢次概念係我出既~~ 片就係星星剪. 最後出黎既作品, 講真同我諗既都真係有幾大出入, 不過無計啦, 我都明白係做得有點急. 最後, 可能概念太極端勒, 我地既作品應該係俾評審秒殺左..因為video既final list入面........無出現過~~~
不過事情未完, 我最想記既係另一樣野. 活動最後既得獎者(聽落)係一個女仔, 透過收音機. 佢係大氣電波入面, 對住個節目主持人....開心到喊左出黎呀~~~要抽搐住回答主持人問佢既野!!!聽住佢把聲, 我都可以feel到佢有幾咁激動, 亦都真係為佢開心呀.
轉個頭, 我又係到心諗wor, 如果有幸, 活動既得獎者係我地的話, 我地仲可唔可以攞到呢種激情出黎呢????? um......我覺得應該未必勒, 因為自己諗番轉頭....的確, 最能另我睇到成身出晒汗既果封得獎信, 係由google發出既(就連sony個得獎信都要比下去), 即係我地既第一次!!

諗到呢到...我發覺, sob應該拎番多d初心出黎勒 !!!
前面, 有一jar 野等緊我地殺殺殺呀 ~~~


沒有留言:

發佈留言