2010年11月3日星期三

唔玩比賽, 玩公益~ (下)

講下我地入左圍既呢個project.

加有家徽, 各有國徽.
大家只要留意活動裡面既兩張相(文字可以不理), 果兩件tee心口上面既art work.
佢地正正係sob當初最最最最始祖既時候諗出黎既野.....

兩年前既產物!!
上面兩幅係我地原祖既設計圖. ((都唔明點解上左個 loveidea之後...會扁晒 =_=))

兩年前, SOB既成立, 的確唔係為左玩比賽... 我地係想做一系列唔同國旗x香港既t shirt, 藉以希望抵港既遊客可以搵到屬於佢地國家既紀念品. 當然, 除左上面兩張之外, 有一d係未曝光, 另外仲有完全屬於香港人既款式啦!!

當然走到衣家, 我地從未將原有呢個SOB因子忘記.... 終於機會黎到勒 !!!!!!!!!!!!

我認! 呢次既project係有左產品之後, 先再用我僅有既腦汁去令件事情可以完整放上個love idea之上俾人投票. 但我都想認真地承諾講句, 有幸得到sponsor既話, 我地會做屬於香港既tee派俾睇到呢篇文章既你...之所以我話, 大家真係可以不理project入面d 字, heehehe~~~~

come on, vote us !

沒有留言:

發佈留言