2010年9月17日星期五

五星級服務~~

呢幾日開始認真預備緊踩ball ball果到d野, 為左令到件事更加吸引同有趣, 我發覺仲有好多既硬件要預備一下~~~而亦都因為咁, 我同好幾間唔同既公司都聯繫過, 玩具反斗城啦, 迪士尼樂團啦(好似好誇咁ma~~haha)...等等.

我唔係到詳談究竟搵佢地為乜勒, 只係想講啦呢d唔同單位問野既過程入面(當然係我ask for somthing).....我體驗到打一份工同做好一份工既分別.

用之前香港發生既一件事做例, 有個伯伯係醫院既門口暈低...門口當值個護士就叫果位伯伯既仔仔跟番佢口中所畏既指引去做..報警call 白車...
呢個護士姐姐佢無錯, 跟足指引做, fullfill左工作上既要求. 不過, 係我眼入面佢無做好自己既工作, 無盡自己既能力做好自己既工作...無!

可能係我所提出既要求, 對果d單位無商業上既利益掛~~佢地做事/對我既態度係多一(小)事, 不如小一事. 絕對係五聲咳服務!!

那些單位給我看看吧...你難到我ma??
o享. 我有朋友!! 有咩攪唔掂!!

一個上晝, 以為已經可以處理完呢d問題啦...點知, 一個仲癲d既問題又係收工前接到!!

話說之前我地係u magazine得獎, 贏左一套婚紗攝影套餐, 我就打去問間公司(星光大道婚紗攝影)可唔可以轉個package去幫我影一d家庭照, 又或者係其他類型既外拍照啦. 果陣個姐姐話, 無咩所畏~~ 佢地都有一系列攝影服務, 唔一定係影pre wedding既.
我心諗...非常好, 一於用呢個package去影我地既踩ball啦, 叫佢做我地既大會攝影.

哈! 佢今日打過黎, 竟然話我知佢地唔可以offer任何其他類型既攝影package, 除左pre wedding! 仲要一定係該位信入面既得獎者先可以用.........仲要補多句:其實我地d條款係領獎信果到都列明左架勒~~
我真係懷疑呢間星光大道婚紗攝影公司有無心送呢份獎品出黎.
個比賽本身就唔係因為任何既婚禮活動而設~~ 但我都真心覺得你offer呢個獎品係無問題, 唔俾我地影其他outing都無問題, 但係須要lock死我唔俾個得獎者轉個服務俾朋友就好大問題? ?無端端會唔會真係咁好采有人要結婚又得你個獎先~~~~痴線!! 邊有理由唔俾轉讓架!!

呢個獎, 心領勒
你們的五聲咳服務! 我會記住的.

激氣左一日, 去到屋企樓下先有番件好事出現~~
衣家好多住宅大廈都以經有警衛係大堂看守, 佢地一般既工作, 我相信大家都好清楚...最常係認番d住客幫佢地開大閘啦, 幫陌生人登記身份証, 同派下垃圾交袋之類..而今日係樓下, 出現左一個五星級的服務, 係第一次, 一個係我住幢大廈看守左大約一年既警衛哥哥!!
當個電梯門打開既時候, 果個警衝哥哥竟然先走入去, 幫準備入去既我同另外兩位太太key in好晒d樓層. 留意, 當時我地3條人都係兩手空空, 唔係有野拎住架~~~~~死未 !! 仲唔係五星級的家~~

一個公屋大廈既警衛都會係佢簡單既工作範圍搵到個突破, 盡力去演繹...我要俾10個like佢.
工作安守本份係底線, 而尊重同喜歡自己既工作就係optional的...

SOB其實都應該放係工作上既~~

4 則留言:

  1. 我都時時參加設計比賽,
    曾經贏左美容套餐$5000-
    男人老狗當然沒有用啦~

    回覆刪除
  2. haha, 美容套餐, 俾轉名未無問題law~~
    今次呢間野要我地d friend 結婚!!

    btw, 新朋友, 你有閒又show 下d作品俾我地睇下呢~~

    回覆刪除
  3. 你地搵兩隻佬去影囉,唔俾兩隻佬結婚架 ??
    玩下都好 XD

    回覆刪除
  4. 肯定唔得勒,因為佢係包一套禮服同一套婚紗 ....除非有條老著婚紛~~~

    回覆刪除