2010年9月13日星期一

小進帳~


一個好無人留意既活動入面, 我地得獎了.
Shark energy drink~你地聽過未呢?
我估佢地係嘗試搶 REDBULL既市場掛. 當然啦, 佢呢壇野既規模同flugtag真係無得比架勒. 不過, flugtag有周秀娜, 佢地都有! 我估參加 shark 呢個 party就更加可以更更更近距離地見到tim~~ 當然, 能夠親眼一賭娜姐既風采都係我地呢次參賽既目的啦 .. we did it !!

講番個比賽, 我地既得獎作品係呢個
台灣墾丁既呢張~~
都用過好多次囉.

個比賽基本上係無評審架, 只係講網上投票既結果. 而我地係無咩叫人出手既情況之下, 靠2.3條友一人一日一票既情況下竟然真係上到頭3名...得到既獎係 it$500蚊 coupons~~
好明顯, 我地呢次既得獎原因係搵到一個無人玩既比賽...very 之 good

我地係超級動感兵團.

雖然話個影相比賽應該只係得到個唔多理想既反應, 不過shark將個活動頒獎禮安排左係一個叫做shark x 周秀娜狂熱派對入面舉行, 拎到件事又變得有意義好多勒..

我地係活動當晚既代表係佢兩個
另外仲有兩位小fans 神哥同呀 sam

當晚好似都幾得意呀~~
有人跳舞, 有肉男show muscle~~

最期待既一刻勒.
我地仲贏到娜姐既一個偷望 !!

雖然我無親身出席個活動, 不過聽幾位朋友既口吻就話個 function既感覺係..妹仔大個主人婆 !!
意思係出席既人對shark應該留唔到d咩野深既印象, 大家既目光都係去左娜姐身上~~

娜姐, 好野!!



沒有留言:

發佈留言