2010年9月18日星期六

踩爆詳情 ~

好啦, 係未好心急呀 !
好想知我地呢個天真爛漫大朋友. 腳綁氣球跑跳走~活動既細節下ma ~~~~~~~

衣家我就係到同大家講勒.
活動日期: 26/9, 我地將會係九龍塘既呢到集合:
理想酒店~~

我地SOB 安排左專業車隊..
戰車會SHARP係 1:30開出, 直達活動地點:
到時希望見到大家已經手持驚天地泣鬼神既氣球上車~~
補充: 我地既車隊只係serve大家既去程架jar~~

當日活動地點: 令令大草源

迪欣湖活動中心 !!

我估, 大約係2:30 大家就會平安到達, 由於我地既主力活動--踩ball呢家野, 真係可以一舜間玩完, 所以我專登係到介紹多幾個活動俾大家消磨下時間, 交流交流既~
踢毯, 吹番揀水波, 跳大繩, 仲有野餐, 當然器具就要自備勒..........仲之, 一大個草地任你地玩~~

再唔係就係果到影下沙龍啦.....
靚景就一定有架勒!!!

大約係3:30, 我地將會再次集結番.......正正式式開始我地既大激鬥 !!

有幾樣野, 希望大家幫幫手~
我地誠意邀請大家當日.....奇裝異服
係~~~我都明白呢套動物衫已經玩到好((利))
當然, 就算無得意既衫著, 都希望大家到時會著d鮮艷既顏色上身...黑白灰就可免則免了~~~都歡迎大家sobtee既, but.....黑白灰色既就.....

另一個主角.....氣球 !!
如果你有入我地facebook既話, 大家應該睇左呢d相
希望到時出現係大家膝頭下面個ball, as big as possible, as much as possible~~~~

仲有就係, 好遺憾相中既充氣用品當中, 因為技術關係, 無一件會係活動當日出現, 除左細超手上面呢個!!
人力泵, 大家要好好係巴士同到步之後share勒~~

當然, 我有一個suggestion係可以俾大家既, 就係佢..
出發集合點邊既又一城, 裡面果間玩具反斗城有一系列用口實吹唔到既大氣球, 而相信佢地亦都可以提供泵氣服務, 所以大家可以係上巴士前到果到shopping一下 !

好啦.......衣家基本上都萬事俱備, 個天氣亦都唔會有咩問題........
到時大家就唔好怕醜, 記得一定要玩得開心d勒!!

心情好滾動, 好心急呀 !!

btw, 我知道呢次有一系列既朋友仔係唔知我個電話架, 如果唔介意既話, 你地send 個 email去呢到丫, sob_hongkong@hotmail.com, 我reply番個mobile俾你, 有咩都可以打俾我~~


沒有留言:

發佈留言