2010年9月10日星期五

極品之間的化學作用

尋晚輝哥又發作!
佢無端端msn左一條比賽活動既link黎, 我一睇就問佢係唔係嬴左? 因為個活動係關於佢既勁項之一, 創作爛gag既~~
佢覆番就話: 無嬴呀, 想大家一齊諗下jei.

Ok, 見佢咁有heart send左野俾我, 個腦即時已經好快咁轉緊d野出黎參賽. (話聲俾大家知先, 平時會主動係網上面搵比賽活動既真係只得我同熱奶會咁做, 其他人係好日都無一次, 輝哥就更加係……..未試過!!)

我初時真係好respect佢呢個第一次, 直到我睇番d活動條款~~~
~~~~~~~個輝哥仔, 佢竟然係10/sept既1:00am, send個1/sept已經截止, 8/sept公佈左結果既活動黎, 叫我一齊去諗點樣去參加......
點解我會咁天真, 咁傻!! 用左不少於15min既時間去為佢諗爛gag架 !!!!點解~~~~~~~

事情黎到呢到就告一段落勒~~

笑啦~~ 係好笑架.

不過笑完我突然發覺sob原來一路落黎個分工其實係做得都唔錯架wor.
每每我地一有野攪/無野攪/想搵野攪既時候, 每個人都擔當住唔同既角色. 當然所畏既分工好多時都只不過係由我開口叫佢地幫手咁咁咁, 又或者俾下意見, 但係好明顯地, 佢地真係每個人都已經有左一個既定功能…而且係每個都好獨特, 但互不相干起黎又可以產出神奇攪怪野既化學作用(我承認, 我都唔知自己講緊咩) !!

總知, 每個人都有自己一個重要既 position~~

用輝哥做舉例, 佢都係攪番創作野會適合d~~~
上面條片係離開上海時叫輝哥做既一件事, 我好明白自己一定要好多時間先整到, 所以一聲輝哥....佢就jeee jeee聲好快攪掂勒 ~~ 係wor, 我個上海之旅未埋尾!! 搵野玩, 文書野都係唔多適合佢.

當然, 我都慶幸算係可以睇得出佢地叻邊範~~~

沒有留言:

發佈留言