2009年11月2日星期一

Adidas Originals Love ~~~

好鬼多野發生, 同一日入面先係reebok比賽結果既公佈, 結果係我地既作品安樂死~~跟住就係黑箱 yahoo既消息, 呢壇野真係火都黎, 都廢事再提呢個啞苦~~含住一口怒氣去訓之前, 又收到adidas既email, 呢次 adi真係搵0岩時間出世, 俾我果晚可以訓番個好覺....
早前參加既 Adidas 比賽, 結果係我地總共有三份作品成公入圍(Total有5個名額) !!
另外既兩個得獎作品係呢到
為左多謝Adidas果晚俾左一個良好既睡眠機會俾我, 小弟無以為報, 唯有送上以下既廣告版面!

Adidas Originals five-two-3 x SOB

5個得獎名額入面, 我地可以拎到3 個, 其實成績都算唔錯啦, 唔計我自己一個人果張, 另外兩幅作品既IDEA自問都好好, 唔知Adidas方面又點睇呢~~~
呢次既勝出令到我地又可以係左手邊既欄目入面加多一個得獎項目勒, 而今次既獎品將會係adidas Originals FIVE-TWO-3既最新鞋款, 對鞋將會直接寄黎俾我地, 無頒獎禮呀~~~另外, Adi d同事好似話唔可以俾我地選擇對鞋既款式tim呀~~唉, 好灰呀...
唔該丫, adi 朋友...我地想要samba 呀, 安排3 對samba俾我地丫.......plsssss~~~
點都好, 多謝adidas.

係wor, 打到最後先醒起.....
呢次分唇, habour city 都有份攪架, 所以都要多謝 habour city~~~
Thx

沒有留言:

發佈留言