2009年10月17日星期六

我們的最愛 ~~ ADIDAS




一定要玩既活動, 因為玩左我地就可以將最愛既3葉adidas original logo帶入黎呢個blog.


活動原於呢陣子, ADIDAS推出左一連串既特別版同聯名作, 將Superstar、Stan Smith、Samba、Nizza及Forum共5款經典波鞋變成最熱最潮既鞋款, 俾一眾年青人潮聖

為左推廣呢一個系列既產品, adi 就係海港城擺放左波鞋既巨型版俾朋友合照. 下面既圖片就係果五隻巨鞋勒~~


d鞋係幾令架, 不過用發泡膠製, 唔係好硬整 ~~

呢次既玩法好簡單,只要著住Superstar、Stan Smith、Samba、Nizza或Forum其中1款波鞋,再同呢d巨鞋合照就可以參加佢地既snap-shot比賽, 而照片拍得最有趣鬼馬既5位朋友就會得到一系列即將登場的「Five-Two-3」新作.

先黎熱奶,

解說一下, 佢話個意思係準備跳入隻鞋wor~~佢左腳係著左一隻全白samba, 右腳只係穿左一隻小白襪, 準備跳入隻大samba, 一個字......失敗.
完全出唔到想要既野, 只係一張簡單既跳相, 不過佢感情搭救, ok 啦

到我 !

本來諗住示範一下綁巨下鞋帶既, 不過一拎起隻鞋.....(xx). 攪到有d唔好意思, 結果呢張都係失敗.

大家都無咩頭水既時候, 呢位哥哥仔都黎湊熱鬧
個post....有d奇哥~~

終於...小hee黎到, 我地學似eason話齋~~~~~ 終於搵到個突破位 !
先係刷鞋~~


再黎飛腳 !
最後都總算影到呢2張幾好既相~~~

同場加影..........你鐘意normal, 我鐘意靚模....我鐘意我鐘意我鐘意 ~~~~~~~~~~
估唔到 sob 都有靚模fanssssssssssss
最後係合照 ~~

實在very good
當我地玩到參唔多夠皮既時候, 有一個海港城既同事, 黑住面走黎同我地講唔可以將佢d鞋搬黎搬去咁樣玩法.....
唉, 唔搬都搬左, 唯有係到同你講聲sorry啦, 我地唔知唔可以架, 下次唔敢.
順利完成左呢次adidas既function, 我地對自己既作品都幾滿意, 你又點睇~~


沒有留言:

發佈留言