2009年10月11日星期日

REEBOK 十強.

Reebok 十強作品已經上架, 大家可以上去睇下.
話實, 我地槤弟既作品絕對唔差, 一定係十強中既黑馬之一 !
雖然~~其他pro fat 唇既參加者d作品都唔差........不過悶少少law, 我事但拎起本milk, 入面大把呢d相啦, 講玩, 講作品既爆破程度, 我地sob既作品一定跑出呀 !!!!
不過~~
入到圍, 有雜誌上, 又有風褸送, 仲要玩得咁開心. 贏左架勒~~
美中不足係...我地既作品改左名架, 唔再係頭文字re.....係叫((摔角手Reebokman都有元氣彈出賣)), 仲有就係我地既隊名係叫 sobplayer 唔係 sob player.
如果milk可以幫我地改番就好勒~~~
最後.............投票呀 !!!!!!!!
謝 !

沒有留言:

發佈留言