2009年10月15日星期四

維他奶, stand by me !


有睇電視既你, 應該對呢次活動有少少idea架勒, 就算唔知有呢個比賽活動都一定聽過維他呢次既主題曲stand by me掛 !
呢個就係活動既網站勒 !
一d 咁開心既function, 我地當然無錯過la, 不過呢次事情既鋪排就黎得無咁刻意. 做法係一眾朋友騎刧左三個生日人士既生日會, 然後將outdated既生日歌忘記, 改唱左維他奶既stand by me, 之後就輯錄成呢次既參賽作品lu~~
雖然呢次唔係話用左d咩野心機時間去諗個作品既方向, 只係好隨意去做, 不過整個過程都好開心, 亦都hit中左我地玩比賽既宗旨ma, ((唔贏唔打緊, 有得開心玩就最要緊)) !!!!!
作品呀 !

Edit by allen 浪大哥. Thx

成段野唔計輝哥既guitar (搭Q), 最精境莫過於超哥最後果句>>>

我又睇下剪到d咩出黎 ~~
非常之好 !!

講番成件事, 熱奶同我都有一個同感, 個function雖然暫時都唔係吸引左好多既作品去參加, 不過參加得既真係幾有心機, 係d片段裡面你會體會到stand by me既歌詞裡面d感情(友誼)野架, 真係睇得人幾開心wor.
總結維他奶既stand by me廣告係做到野既, 最少我地真係俾d參賽片段既感情hit 到(唔係廣告既本身) !
當然維他奶真係陪住我地大既 ~~~

BTW
送番隻生日歌俾生日會被騎刧既3位朋友, 生日無生日歌聽係灰少少既~~~

3個單位分別係.......呀 SAM, 榴槤, 同~~~~~我 呀 !!

lmL !

沒有留言:

發佈留言