2009年6月25日星期四

24/06/09 雀巢, 衛訊領獎日 (雀巢編)

24/6/09 我地特意安排兩個比賽既獎品都係今日同時領取
行程係3.00先去九龍灣拎雀巢甘脆rap爆個咀咀比賽果部 sony t900, 跟住再係夜晚出席衛訊於旺角舉行既頌獎禮, 將部htc touch diamond 2 拎番屋企(無錯,我地又嬴左衛訊個相片故事比賽呀).

1.30係淘大醫左個肚, 心情勁happy! 間餐廳叫MEnU, 輝哥激讚 !
攪掂餐飯後, 我地一行人勁開心地向第一個目的地出發. MANTHATAN PLACE
呢到個LOBBY 設計真過癒, 話說一入門口, 行左兩步就有個呀姐笑騎騎咁衝過黎叫我地小心.

原來幅圖右邊黑色既地方唔係地磚, 係一個小水池! 相信唔小人曾經錯腳踩左入去, 個 designer真係玩野.
我地入門口之前仲係好hyper架 !
佢地3 個仲特登係門口換左件 sob 既戰衣tim.
不過, 好景不常. 之後接住落黎就係全日最唔如意既時間勒 !
入到門口, 唔知係未reception姐姐見到我地係門口攪左好耐, 嘈生晒, 佢對住我地, 一個笑容都無拎出黎.
我好記得有一下, 佢用果支探熱槍射我個頭幫我量體溫時, 我一聽到果下 "doo"聲時, 就講左一句"丫, 好痛呀!" 妳估佢俾咩反應我....>? 答案係:無! 佢好野呀, 當耳邊風. 應該完全唔欣賞我既幽默感, 或者我又真係好爛啦, 個 gag.
我心諗, 算啦...一日咁多人白撞, 做reception 係要俾人感覺冷一d架勒
就係後面個姐姐勒, 我地真係要自娛先有少少開心時間.
好啦, 等左一陣reception姐姐call左個付責人出黎俾獎品我地啦, 心諗話晒都係d付責對外既同事, 應該都唔會好似個 reception姐姐咁cool掛.
呵, 佢出現勒, 右手邊背住果個姐姐, 係一個比較後生既女仔, 不過佢cool既程度不比reception低.
成個過程, 佢無講低自己姓乜名乜, 而最得意係我地覺得身為一個得獎者, 我地除左得到一份獎品之外, 我地都想得到人地既認同專重, 一d交流下既機會. 呢個姐姐(唔好介意, 佢真係無講低佢係咩名)基本上當我地係收速遞既人一樣. 完全無閒話家常既空間, 就連一句"恭喜晒"都無同我地講過.
當我地問佢可唔可以代表nestle公司拎著份獎頒俾我地, 等我地可以影張相, 佢放低一句唔方便, 連bye bye都無講一句就走左勒.
ok, 你唔頒, 我地一樣可以自娛一番.
雀巢公司, 我地係你一個宣傳活動裡面既得獎者黎架, 我地都有付出時間同心機, 而參加活動既目標並非只有你地送出既果部sony t900 dc.
我地鍾意嬴, 更加鍾意有人欣賞同專重, 呢次既經驗話俾我地知, sobplayer既創意, 住後都唔會再出現係雀巢公司既活動裡面勒, 話知妳地下次送樓啦 !! 有火
PS. 兩位接代我地既朋友完全浪費左付責接呢條線21798888果位女同事既工夫, 本身我對雀巢工作既朋友係好欣賞架 ! 樓下lobby既嬸嬸比妳地更懂得 respect !

1 則留言:

  1. Title 個日期錯呀....revise la~


    "25/06/09 雀巢, 衛信領獎日 (雀巢編)
    25/6/09 我地特意安排兩個比賽既獎品都係今日同時領取"

    回覆刪除