2009年6月25日星期四

24/06/09 雀巢, 衛訊領獎日 (衛訊編)

唔知係未因為係nestle受左氣, 攪到小白同肥聲要用shopping去平衡番個心情, 結果攪到勁遲先去到衛訊既領獎地點, 旺角富時中心.

太趕勒, 無時間係門口再影過, 所以有少少濛.

因為遲到, 所以miss左衛訊既茶點, 唔知有無上次google d 野咁好食呢..雖然荼點比較唔到, 不過衛訊呢次個頒獎禮既規模絕對不比google細.

有一班 miki 既 fans, 一班記者, 仲出動晒成個技術支援中心既 mon.

我地身處係一班miki fans前面

miki出黎勒. (叫喊聲!)


主持叫一班得獎者分享感受, sob既熱生完全無諗過要多謝一下佢d隊友, 個人獨取風頭, 結果仲係自己一個人領獎! 唉, 我地一眾人等當時並無上台既機會law.

香港既追星文化, miki叫極d fans都唔肯放低面具紙牌.

sobplayer x miki

sobplayer x 衛訊頭目張生

最後補多張diamond 1 同 2 既合照.

小插曲. 當我地要離開會場, 係門口等電梯時, sorfai係到嘈鬼晒問人去唔去洗手間, 我同佢講話要key架, 好麻煩, 不如唔好去住, 點知轉個頭就有個衛訊既同事親切咁送上 toilet key.......wa 呢一刻, 我完全地覺得好窩心呀, 同上晝係nestle個感覺真係差好很遠, 呢d未就係以禮代人law.
話又說回來, 係成個頒獎禮裡面, 由門口reception開始, 遠至衛訊個老板, 佢地都好nice, 會問下我地對呢次活動有咩意見, 同恭喜我地既得獎, 真係完完全全將上午個速遞員身份滅甩晒呀, 俾人respet既感覺舒服好多!

就係咁, 我地一下子就多左兩部無得玩既數碼產品勒.


當然 sobplayer係唔會停落黎既.........衝呀

沒有留言:

發佈留言