2009年6月9日星期二

雀巢甘脆嬴左 !



呢塊係甘脆,脆爆個咀咀! 最脆爆及有趣口號比賽.
今次我地派出小熙應戰, 而佢亦不負眾望, 用一晚時間爆seed, 最終勝出比賽.

呢個就係作品既足本

(intro)Mic check Mic check ~Have you ever taste a choco like that?

最近同一隊樂壇組合做左個訪問
主角係農夫0既陸永同 可愛0既 C君
佢地話: 好開心, 細細個就食雀巢0既 crunch
估唔到~ 食下食下今日做左代言人

細細個第一次食, 已經覺得好震撼
出面香,入面脆, 仲好有質感
俾人初戀0既感覺~ 噢~ 真係好冧
今時今日女朋友都會有排跟身

時間一轉, 嘩~ 已經十幾年
crunch 0既魅力都依然無變
超級市場, 各大士多無論去到邊
都會放係當眼處, 一定係你面前

有人問: 開心0既定義有無一條界線?
其實使乜咁認真, 不如發下 daydream
打開藍色包裝紙竟然可以法力無邊
大人會變細路, 朱古力會變成啡色地"煎"

坐上去大嗌 "crunch" 你就會一飛衝天
唔使靠吞雲吐霧 唔使靠藥物做神仙
所以你問: 其實開心係乜野? what does it mean?
呢d 咪叫開心. 唔通要靠十蚊三支煙? 咪癲 ....

一張錫紙點會包得住無限開心?
我見到銀色部份 彷彿聽到打開0既聲音
指尖掂到塊朱古力, 感覺好過攞冠軍
岩岩好0既 size 大過成張一千蚊

包裝紙搣一半 就唔會溶係掌心
只要咬一啖朱古力, 你就會夢想成真
愛隊曼聯即刻羸左歐聯 champion
我係講笑定係講真 其實無需要區分, why so serious, 我只係唔想大家悶親

雖然特區政府日日提你面對呢個 crunch
但金融風暴好快過 , 大家唔使擔心
有陸永 有C君 同你share the fun ~take it easy~ 2009 使乜怕人類豬流感?!

小熙呢次既爆seed, 真係唔少野, 有心既可以睇下呢次得獎既其他單位作品
http://www.nestle.com.hk/tradch/jetso/0155/result.asp


早知我將小熙個作品分幾份去參加, 咁可能仲會win多一兩個獎品.
不過都好啦, 一晚時間, 換黎一部sony 既 t900.

沒有留言:

發佈留言