2009年6月13日星期六

戀上 Diamond 2 故事攝影比賽





睇到圖都知啦, 今次既目標係衛訊電訊同 htc合作既比賽, 而比賽既代言人更加係女神 miki 呀, 咁我地更係參賽啦, 而且仲交左兩份作品tim !
結果我地兩份作品亦都成功進入最後既 15強, 穩袋左400蚊衛信現金卷.

公開投票既網址係呢到
http://www.ringhk.com/news2.php?id=2036
好老實, 我對呢次既信心好大, 只要大家用少少時間, 真係睇下d參賽作品, 然後投番你自己最心愛, 最切題果兩個作品, 你一定會投到俾我地 !



來投票啦畏 ~~~



話又說回來, 今日係第一日可以公開投票, 我睇住有一兩個單位d票數以火速上升, 講真我睇番呢次既比賽評審比重係網上公開投票佔60%, 評審40%. 當然我明白每個入圍既單位都想最終得到勝利, 不過有時我會咁諗, 如果一個公開既網上比賽, 製作人隨左會以公開投票作比分, 仲會加插評審比分的話, 唔多唔少就係想以此防止有人因人脈太廣而最終以人海戰取得勝利, 確保最終得勝單位有一定水準.
今次因為我實在有充份信心既關係, 所以呢次未想發動最大既人海戰去幫手, 反正都唔係完全睇網上結果ma, 希望呢d一切既推算都無錯啦. 衛信ma, 我等你呀 !!

最後係, 如果我真係拎到獎, 而女神miki又會係頒獎禮出現既話就好勒, 我一定會拎呢隻dvd 搵佢幫我簽名 !!

片名:b420


miki等我呀 ~~~

PS 得知結果後, 我會再將呢次既製作花絮同大家分享

1 則留言:

  1. 2009/6/22 下午 05:46:28 我想總結一句 , 好多大事都係0係黎生張床度發生, Visa 又係, 後台又係.

    回覆刪除