2009年6月19日星期五

大新銀行 - 潮人潮拍心頭好


今次比賽主題係話, 如果你有一萬蚊, 你會點用, 買潮物? 定去潮遊外地?
我地出左兩個作品, 因為呢次既獎品, 實在吸引--sony netbook 一部

作品a, 給我~~~~~~~跳
我地用左多年黎既跳相, 剪揖成一段 video, 意思係我地日跳夜跳都只可以係香港或東南亞跳, 如果有一萬蚊, 我地希望跳到歐洲, 非洲, 澳洲.......或許更遠~~

喜歡的跳相之一, 這張是留網之魚, 我叫佢做kai仔

作品b, Air-skateboarding
上年我地去旅行既片段, 一行8人係西門町等人時, 無聊玩起 air skatebroading(我地自創). 利用左呢段小品, 再加左d文字, 變左如果我地有一萬蚊, 就可以買真正既板黎踩, 唔使踩空氣!

自己入去睇下啦

其實上面D link 唔知work 唔work, in case 唔掂, 可以自己入去下面搵.
http://dahsing.promo.pacim.com/gallery.asp

小小意見俾番大新, 我覺得呢個 game 幾好, 幾得意, 絕對係一個>贊.
只係有一個小問題, 就係我發覺d片, 放左上去之後, 效果唔係太好, 成條片係(蒙)左, 係晒格.

PS. 係度多謝番大新個 HENRY 哥, 佢幫我地跟進upload片時d問題, 奇快, 奇好人.


沒有留言:

發佈留言