2011年9月8日星期四

sob x smart

早個weekend, sob得到朋友邀請, 出席左一個車友聚會.

smartclub hongkong 8th anniversary
smart car~~~
點解我地無smart car都有幸去到呢次活動, 其實sob今日係做咩呢??

話說我地既朋友diana, 佢其中一位同事Rae小姐正正係呢個smartclub既會長!! 而佢閒時都有留意下sob既動向(謝!!), 覺得我地既首席設計師肥星哥都有d諗頭, 所以就邀請左佢為呢次活動, 玩d手作仔....

將呢個smart既手辦變身~

變身過程,
未攪掂的, 一陣再睇完成圖.
係呢個階段我諗起比卡超!!

當日活動地點係
香港三育書院.

我地係第一次黎呢到!!
好靚呀 ~~~~ 但我估呢個地方應該唔係隨便開放

再行入d...
好多今日既主角~~

即時入會場攪埋架車車既手尾..
我地既 sobee 號 !!!! (BIRTHDAY HAPPY 8.....what a clever designer~~~)

下邊係其他設計, 水準好高!!!!!!!!!!
最大呢個係朋友diana既作品!!
幾個手辦最终成為當日活動入面既比賽禮物, 希望收下 sobee 號既朋友會喜歡肥星個設計~

被掉低的肥星, 只有投影版上的diana陪伴, 向場內朋友解釋 sobee號.

多謝邀請 !!!

完成室內既活動, 我地緊係要出去同其他smart合照啦~~
趣緻呢~~~

下面呢架.......應該有10個脆!
一位爸爸將佢既創意發揮到極至, 為囡囡打做左呢架 smart taxi, 有埋行車証!!

呢次smart club既聚會係以 smart in line為主題, 俾機會大家(車友)互相分享身邊架車(smart)同自己既生活故事(in line)...聽得出好多分享單位都有過一段自己同架samrt既獨有經歷~~
呢個主題真係好好!!!!

講番轉頭, 我地呢個blog雖然唔係好多人睇, 但每日既流量就點都有4,50(可能我同葉生已經佔左30)!!! 係呢d僅有既知音人入面, 我相信sob既故事同佢地已經in line左, 我地一齊繼續見証sob仲可以有咩野奇怪事情發生啦!!!

最後, smartclub會長, Rae小姐, thx!!


沒有留言:

發佈留言