2011年4月14日星期四

完敗之訪問

尋日我地係fans page好急趕地嘗試招募一個小fans同我地一齊去玩...其實係想帶佢去呢到.

新城既錄音室.

就好似早一篇blog入面提到, 我地好希望每一次既訪問都有新元素加入. 所以, 原來既計劃係安排一位sob始祖級fans去幫我地一齊做呢個訪問, 希望由佢口中再講下什麼是sobplayer.

可惜....事與願違, 我地太遲POST個request了, 黎唔切安排呢個fans 單位, 唉~~

不過唔緊要, 呢次訪問又唔係話無得著wor? 因為大帝之間既甩底(果兩條友太過份勒)...成就左兩位嘴巴上晒鏍絲既player(估下係邊個~~)都迫住要係大氣電波入面為大家口震震地回答問題!!


佢係處子登場(錄音訪問), 真係估唔到星哥講野.........好叻!! 好有深度!!!

4條友, 2個主持, 1個鐘.
希望下次可以帶多d衝擊去呢類訪問入面啦.
總結呢次interview---我地順利, 但欠缺爆破~~~

節目出街時間 22/4, 2:00pm -3:00pm. 新城電台.

2 則留言:

  1. 雖然今次搵唔到fans一起錄訪問,但係我地會精神上支持sobplayer的,希望下次真的有機會瞓晒身支持你地啦!!

    回覆刪除
  2. 到時你要話我知邊個係你, 我另外預備一張地墊過你訓身 !!

    回覆刪除