2011年2月20日星期日

我們的第四關

四個月前既仆,易佰入面, 我地好開心咁宣佈sob分別係3個唔同既媒體入面曝光(電台, 雜誌, 報紙)....到左今日, 點都估唔到, 好快好快好快...黎緊就係第四關勒~~

無錯, 呢個第4關就係電視!!!
為左呢個節目, 我地係呢幾日既嚴寒之下......做左好多野~

節目名我唔開住勒, 想保持番少少神秘感(或者大家都可以透過下邊既相估下~), 至於係邊一個台呢, 就係佢勒.
無線, TVB

無講大話架.

拍攝既過程, 應該只係過左一半, 我地已經做左好多野.
俾d花絮大家望下~
品牌管理處再會許小姐s.

一眾player百忙之中一同現身肥星家中, 聚首一堂(可以用神蹟去型容呢一晚).

酒店式既早餐聚會

攝氏 13度既冷凍東涌冷清單車團. (呢到要特別鳴謝郭生既友情出席.多謝你俾面光顧呢隻...船)

仲有一個不得不提既場景.....我地番左去一個好多年前既聚腳點.......studio
青衣朋友應該會認得呢個地方.
10年前既我地經常咬住長發小販既宵夜係呢到玩guitar, 吹水, hae~~~今日, 我地番黎呢個地方, 拍左一條片.
係勒, 就係我地既爆波2.0宣傳短片.
呀浪大哥既作品. (黎生: 多得你唔少)

好! 花絮就睇到呢到, 你地估唔估到係咩野節目(估中我都唔會認架勒)?

再下面, 我想俾條片大家睇下~~

雖然最後係爆破左少少....不過條片本身既內容(真人真事既改編)真係好得很!!!!
幾位81歲叔叔伯伯既夢就係摩托車環島遊~~~
活著實在就係應該咁精彩--無分能力, 年齡或者係性別, 向自己既夢想勇往直前.
挑戰自己!!

SOB既夢當然唔係上電視啦, 而我地呢個夢最終又可以發到去邊呢.....你問我地任何一個人, 係呢一刻應該都答唔出任何具體既野. 不過, 今日再有人願意為我地既過去做一個記錄(雖然唔知佔幾多分鐘), 大家係呢兩年多以來所用係sob既時間, 再一次証明都唔係往花丫 !


2 則留言: