2009年12月2日星期三

羸左個女朋友1 號 ~~

30/11既傍晚時間, 見到電話有個不知名人士打黎既miss call, 仲好有心咁留左個遺言俾我...

*92, 我聽...
留言既第一句.......你~~係未sob呀?
不得了勒, 呢句野好明顯話左俾我知, sobplayer又有勝利事件勒!!!
我覆番個電話, 開開心心咁同一位林小姐傾左陣, 原來我地係贏左早前新假期個比賽呀~~

其實結果應該係27/11公布架, 果日我地勁期待架.......仲等我地灰左2日. 不過遲call, 緊係好過無call啦! 等到你啦, 新假期 !

下邊就係我地既得獎作品勒 ~~

搵好野食!


caption by william
Official 既 result page 係呢到.

肥星問, 係未真係可以做一期封面wor? 好可惜, 呢次活動既獎品只係panasonic既GF1, 呢件獎品當然比做cover boy 更加very g good啦。


Sobplayer, 等領獎!



PS. 軟人, 你law右既犧牲無白廢到架 !

沒有留言:

發佈留言