2009年11月16日星期一

齊心向前行, 青年競步嘉年華

休息左一陣........再黎 !



得到寶寶既通知, 我地出席左一個別開生面既比賽活動.

活動全名係...賀國慶,迎東亞. 齊心向前行, 青年競步嘉年華 ! (土得黎, 押左韻, 得意!)
成件事既目的係希望藉著競步呢項活動向市民推廣黎緊12月5日開始係香港舉行既東亞運動會. 另外呢次function有樣特別既地方係大會特別要請參賽者以奇裝異服出賽, 令賽事變得更有聲有色~~我地當然出席又出力!!!!!


一去到時候就登記同拎左呢塊號碼布, 我地係no. 204


跟我地同組既朋友真係有福, 可以同我地玩~~可惜既係我地跟美少女3少花隊..擦肩而過 ~~

等ing換衫時, 就搵佢合照啦, 佢係東仔定亞妹呢 ?


因為一開始大會就要參加者先上台比併d服飾, 我地即時上身, 換衫 !

我地既一身既打扮, 都夠殺勒~~

開始玩

我地完全無視當時既起步禮~~~因為我地要好認真去........
熱身 !

飛鼠熱身熱到曉飛.........
PS. 見過動物走光未? 未就自己睇多次上面張相!

熱完身要上場勒, 比賽片段遲下再UPLOAD, 睇住相先, 你可以估下咩境況 !
公開組既第一場, 亦係我地既GAME ONE !
慢肥牛
有火熊貓
cat walk暴龍

因為 ar飛鼠佢本身唔屬於我地隊伍入面(一隊只可以有3隻動物, 佢體弱多病俾我地排斥左), 所以有資格俾人叫左去幫手"登"腳...
一名 hae 爆既跑手~~~叫佢幫手果隊見到佢既表現, 好明顯係非常後悔.

另外一d都有特別變身既參加者.......你地 so niceeeeeeeeeeeeeeeee~~~ 加油 !!

Game one 小結,
我地以一個極唔合規格既跑姿同衣服(衣服不能過膝蓋)完成左第一場比賽, 係勁多罰加時間既情況之下, 我地當然唔能夠以最佳成績果頭4名進入final round 既決戰啦~~~
不過 !
因為有佢.......蔡淇俊先生......

佢一隻神聖既手, 竟然將我地抽左入去再接再厲既比賽round入面 !! (狂喜)
事情係源於大會安排左兩個組別公開紅及學生組一共40幾隊, 唔計每組最快既4隊(已入final round), 係不論早前初賽成績之下, 再抽四隊出黎玩一個再接再厲比賽(有非常唔錯既獎品). 而呢四個名額之中, 我地竟然有份, 而抽出我地既朋友, 就係蔡淇俊先生勒~~~~~~~~ *3* 鍚晒你 !

第二場比賽, 再接再厲賽既精華(movie都係要等等勒......)
起步前 !

勁 lmL~~
一 ~~~~~~起步 !

第一棒既肥牛....依然好慢...到轉身拆反時已輸左4-5個身位 !
不過我地仲有........隊長熊貓 !
睇真d佢好有禮貌!
好快就追番所有失地 !

不過我地隻暴龍今日都係做唔到野, 將d 優勢輸番......

最終我地第3名衝線, 不過因為有其他既隊伍犯規, 我地得到左呢個再接再厲比賽既亞軍 !

終於完成所有既比賽, 動物都透支左過份既體力勒~~

佢地極需要人類治療.

能夠跟唔同既單位合照, 係另一種令人快樂既精神治療~~


領獎時間呀!!

再接再厲獎既 700蚊現金 !

當我地仲幫果700蚊影相, 諗緊點用時, 又要出去領第2個獎勒!

最佳服飾既優異獎.
我地唔係贏, 只係優異, 講真我地點會唔係最佳丫~~~不過等多d人有獎拎, 可以多d人開心, 我地又唔會介意wor.
呢個獎品好得意, 係即食冰糖燕窩, 我地一人一支, 即拍it! 影埋合照作結.......過癮!

付上我地既初賽結果

勁犯規既情況下跑出3"31"70..既時間, 唔錯

拎住700蚊既獎金, 我地決定食左佢! 目的地係石板街既 shake m buns...正呀!
大家食得好鬼死......開心 !
6個人食晒差唔多 700 蚊, 其實都幾高消費...不過呢次一d都唔覺肉赤, lmL~~~~

好玩 !

2 則留言: