2009年11月9日星期一

有SOB就有開心, 我地一齊遊迪欣

我地一路玩,一路贏左咁多既獎,其實都有賴好多朋友既投票支持及參與。既然係咁,我地就襯住呢陣子咁好天氣,舉行左一個非常開心既郊遊活動並提供全場既酒水去慰勞一下sob一眾players同fans勒~~
時間 7/NOV/2009 ,3:00-6:30
人物 SOBplayer & Fans
地點 迪欣湖~~~

唔知睇緊呢篇文章既你有無去過迪欣湖,不過有無都好,我希望跟住落o黎d相可以令你有衝動即刻去迪欣湖呢到走番轉..因為我地將會為你演活(郊遊)兩個字。

下面係郊遊樂既幾大元素

地布~~~勁大塊, 勁令 ! by 丁丁

食物 ~~主菜係銀銀既茶葉蛋同瑞士雞亦! 仲有天佑既choice riesling

當然最重要係.....

一個勁興奮既情緒, 小小既雞亦已叫人爆發 !

特別加映..番皂泡製做勁跳影相大行動

話番你知..個大波其實係好難好難先吹到一個...唔好覺得我地浮誇.

跟手我地變身
呢一刻你未會知點解會有呢d相, 不過好快就會明白架勒 ~~
留意左下, 陳志cow個自大樣, 因為佢成功嚇走圖中右邊d細路.

開心係會散播開去架, 慢慢有唔同既朋友都走過黎同我地一齊玩~~
幾個又要怕, 又要玩既細路同兩班畢業生~~

最後~~~

合照--結束左開心既4小時郊遊lu~~

你地有幾耐未感受過呢類型郊遊快樂呀朋友 ~~

沒有留言:

發佈留言