2009年11月10日星期二

超級玩家 ?!


新假期雜誌係早陣子攪左一個招募超級玩家既活動,目的係選出一個最懂得玩既終極玩家, 並以120,000既年薪包佢周遊列國, 幫新假期做宣傳~~
當然, 我無放過呢個玩既機會, 仲單人匹馬參加左個比賽tim...只可惜事情黎得快, 去得仲快, 我當日既表現得唔到評判既賞識, 出局~~

有相為証架, 我仲改左個名做sob tim, d staff問我個名點讀.....我答: "soup"
事後我心諗....算啦, 成壇野快過打針, 好似無野好寫, 諗住唔去記錄件事啦. 啍..原來好戲仲在後頭.
2/11收到一個新假期既email, 原來超級玩家個project仲有第二波活動. 佢地用左play office既主題係times square做左個booth去宣傳...


佢地個booth好好好過癮!!
成壇野都係立體架, 真係好值得讚賞 .

個booth分左兩part既game,
第一part玩法係要玩家做晒事先set好既幾個check pt, 之後就可以參加一個獎品好勁既抽獎!!


第二part就係我地既主打, 利用佢地呢幾個巨型雜誌cover既backjob, 影低有趣既合照,參加比賽。


除左要贊個booth外, 我覺得新假期d仕打夫都好值得加許, 睇下佢地幾鬼投入去同我地互動先!!

幾咁識搶鏡....

仲要我地幫佢...影


ok..無問題, 幫妳吹埋泡泡~~~

花絮.


幾咁開心先得架 ~~
當然最緊要既仲有呀葉生提供既兩件道具, 大叉同大刀啦 !

因為我地果日比較遲黎, 影緊相既時候有新假期d同事同我地講, 叫我地快d玩左part 1果到d game 先, 因為果d先係重點, 有大獎抽....果陣時, 我地幾條友竟然真係對果part 野無咩興趣, 我地寧願係d 大cover 到影多幾張作品, 希望影到滿意既相, 都唔過去用少少時間博佢果個有機票抽既遊戲....最終我地真係無玩到果part野, 無得抽獎(仕打夫, 你地太絕情勒.....).
雖則無得抽獎, 不過我再一次係呢到體現到sob既精神---有得開心係最重要, 獎品只係其次 !

我終於知點解自己唔入圍勒, 因為我唔係超級玩家, 我係屬於一個叫sob既超級(專業)玩家團隊.

合照~~

lmL

參賽作品已 ready~~新假期, 我等你 !

1 則留言:

  1. at that time don't post the Fat Sing photo on this blog. But now winning the game . Fat Sing really a "black house" and have potential

    回覆刪除