2009年4月23日星期四

VISA (舞出自我旅遊新天地)短片比賽入圍 !



早兩日又收到一個好消息, 之前我地出既比賽短片it'S NO BORing進入到點擊率頭10 位. 我地sob既隊員又再得獎勒 !
yeah~~

呢個就係我地條片勒 !
www.visatravelhappy.com/ch-hk/index.shtml?vidPlay=Pu60iBTm1io

今次既獎品係us$500獎金, 排第一既果條片更加係有 us$3000 tim. 不過人家既 hit rate 係 22xxx次(好誇), 我地只係得 216次, 差太遠勒, haha. 不過講真我地呢次既短片又真係說唔上特別做得好既, 可能我地真係朋友多啦, 所以先做到呢個hit rate, 所以係呢到都要多謝番d 朋友勒.

謝謝謝, 各方老友支持

記番件事情既始末先

day 1

我叫左小白同小hee上黎我屋企, hae左一陣, 跟住就用左我公司贊助既A4紙開始構思


當晚小hee 同 小白即時去左排舞tim



day2-6



演出既代表係小白, 天佑, 同熱奶, 其中熱奶係整個過程都帶病上陣, 真係好難得, 佢都係辛苦命架勒, 旅行滑雪先黎傷風~~陰公

經過小白係 HK 既後期製作, 得獎片段就係咁攪掂勒 !

呢次既得獎總算安撫番各隊員係 cx 果次輸左之後既心情~~

沒有留言:

發佈留言