2009年5月13日星期三

今次我地玩~~搶軍旗 !!

早陣子上網走黎走去既時候, 俾我發現左一個新活動~~搶軍旗.
其實呢個game係我中二既時候已經同d同學玩過, 不過我點都故唔到d外國人竟然癲到係街玩, 有車又有行人! 睇完d 相同information之後, 真係好想係香港攪番次, 不過參加人數係一個好重要既問題, 邊得黎咁多人采我丫~~~~誰不知, 一日, 機會出現左 !
當我係facebook游走緊既時候, 睇番自己join 既group, 我見到原來係幾年前自己開左既一個名為(青衣人)既group, 由於當時唔多識玩facebook既關係, 無set privacy情況之下, 會員人數入入下竟然去到三千幾, 勁誇.
既然人脈已有, 就即管試一試. 打起左一篇遊戲方法, 搵左一d相, 我就create呢一個event勒.
(青衣人, 夜晚搶個軍旗 !)


地點我定左係青衣城出邊既海旁! ....日期就係 23/5 ...時間 10:00pm
接住落黎我就利用左我作為(青衣人)呢個group既admin 既能力, 一次過invite左list上面 32xx個組員.
真係唔好講笑~~send果一下click, 你都咪話唔大壓力, 真係唔知有咩反應架ma.
一兩日之後, 其實反應真係唔錯wor, 都有幾十個人click 左attend, 亦都有好多人問個game exactly 個rundown同玩法, 而最多人擔心既係, 我咁做會唔會俾差佬話非法集會. 哈, 講真呢個真係唔太膽心wor, 最多未解散law, 講真衣家好多o camp都興周街走架啦, 我相信ok 既!
為左配合呢次既活動, sob 仝人呢次又出動, 先有肥星為我個青衣人既 group 創造呢個 logo, 天估話好有堂口feel wor, 而我更係堅鍾意啦




跟住我地又用左之前visa短片比賽時嬴左既錢做左d大會t shirt, 希望係搶旗果晚著住



正面係我地 sob 既logo, 背面就係今次既主角青衣人 !
經過一星期既時間, 呢次event 既attend人士已經係去到108, maybe attend 既都有427, 當中有男有女, 睇黎個遊戲應該都走唔到架勒. 衣家剩落黎既野, 就係點樣可以hold 好個 game, 我敢講我地sob 既人仔呢次一定會好好好好去攪好佢既 ! 因為我地好想將開心散播開去~~


沒有留言:

發佈留言