2009年2月4日星期三

突然想紀錄番春浪墾丁+台北遊既野~~

已經唔記得上年係4月果個台灣遊既開始係由邊一個發起勒, 總知我地一行8個<吳祥川>既村民成功咁去左一轉台灣玩一圈, 由高雄到墾丁再到台北, 幾唔錯既一次旅行, 而旅程中間主打一段墾丁春天音樂節既function--春浪音樂會 ! 果幾日實在特別非常好玩.


紀錄下呢班村民先.(左至右)
小白.軟人.浪哥.輝哥.熱奶.我.小hee.肥聲
揸機果個應該係一個台灣人, 佢幫我地edit完d相再email番俾我地 ! 係到講聲唔該先
相片攝於台北101大樓外個 LOVE

諗番轉頭都幾怪, 唔計軟人, 我地F.1就識, 但係大家既第一次旅行係大學畢業後第4年, 呵..可能因為呢個第一次, 大家玩得特別開心掛.

沒有留言:

發佈留言