2009年2月11日星期三

台北 墾丁遊 (part 2) ~高雄國際機場至六合夜市

就係大家確定左要去既飯店之後, 我地就好似泥鯭咁俾一個的士司機釣走左. 個師機同佢老豆兩架車, 一齊車我地去間酒店啦, 佢架車就係咁架勒.

我坐呀仔呢一架真係型到震呀.. !


兩架的士, 真係各有各精楚. 我地一路行車, 呀仔開左一隻dvd 俾我地睇, 係{台客搖滾}裡面 呀嶽同mchotdog既一段, 另外小hee 佢地仲堅, 大家都唔知咩歌, 呢個爸爸既選曲真係一絕, 呀嶽同hotdog真係都唔夠照..






話咁快就到左間旅館, 一隊人係門口攪左好耐好耐..先check in 完





呢個係耐既原因
房間內既間格係夠晒4個人訓

係自己既房整頓後我地出發去玩, 目的地係六合夜市



呢個係當地卡拉ok既價錢, 係出發前我地曾經好天真, 好傻以為可以第一既唔book hotel 去呢d地方hae 一晚..haha


來一個合照

自己感覺, 呢個夜市我真係唔多覺吸引, 可能作為一個香港人, 已經俾旺角街頭既小吃養到個嘴變得要求高左, 最好食既只係呢一腕, 花支片湯水..





另外個夜市都有d 幾得意既小動物咁啦





仲有野可以講一講, 有一間小白話好出名既苦瓜汁飲料, 我覺得真係好好好難飲呀 ~~~




行完六合夜市, 我地俾的士呀叔介左去一個飲酒既地方, 一個好似發左場惡夢一樣既地方..

沒有留言:

發佈留言