2009年2月4日星期三

台北 墾丁遊 (part 1) ~ 香港國際機場至高雄國際機場

行程係咁既 香港--台南高雄市--墾丁--台北--香港
2008年4月3日4.00pm. 各老兄係香港國際機場集合.


首先係將我既手信分發, 我都服左自己出手既豪爽 !


十幾歲玩到廿幾歲都係咁玩~~


入閘前黎左一張大合照. 我地講明左係唔俾帶喼既, 軟人個袋細得好可憐, 所以一路幾日佢都好臭..無衫換的人 !


小白既鬼主意, 要所有人既相機一齊較個一樣既時間, 晒鬼氣~~


就係呢斑機, 17:55 既班機, 我地17:50 食完野, 絲絲然行過去登機閘, 半路就俾 dargonair 既空姐捉到問我地做咩咁遲, 原來成機人等緊我地wor...跟住就係跑上機, 仲俾個姐姐串左句..不過唔記得左佢講咩lu.
在機上了

小插曲, 事原因為我地係俾人趕上機既, 所以趕唔切去toilet啦, 咁我就一上機後, 一路睇住架機起飛後果個seaet belt既燈. 當見佢一熄左, 就沖去廁所啦, 好奇怪.....lock 左既, 無理由ma, 點會有人! 明明我係第一人, 我就問上圖呢位又好人又好睇既空姐啦, o我..原來d 飛機一開始個門就係lock 住架, 佢仲可以係門外解左果個lock 俾我睇tim. 真開心. 個姐姐好有禮貌架, 係到表揚一下先.......贊


FAI 哥係上機時已經一身full gear, 好可惜, 真係頂呢個cute樣唔順, sorry !

到高雄勒 !


係勒, 唔知點解set晒腳架就係為左呢d post 屎, 當地時間 17.34 到步 !

呀浪同肥聲既無聊

原來既打算係第一晚隨便去一個台灣既卡啦ok玩就算, 唔租房, 結果理性戰勝左衝動, 就係機場櫃檯問人租房既 information. 我地既request 係....平 ! 佢地介紹左我地呢間, <我家旅館>, 睇番張相, 果晚既房錢係1080台幣 一間 4 人房, 平啦算係.
part 1 完




沒有留言:

發佈留言