2013年1月13日星期日

好多好多 (上)

真係好難想像....對上一篇文章竟然係 11月6號 !!!
但中間我地係未完全無玩過野呢?
又唔係bor, 只係發生既事未係太得意jei~

等我一野記晒佢先!
就由回魂夜既Leon哥開始, 大家除左可以係fanspage睇到相之外, 朋友呀娘都幫我地做左一條紀錄片!!


如果想睇高清版本可以係呢到.
話說回來, 回魂夜呢套係我地心入面認為係儈炙人口既戲, 原來係會有一批較年青既人唔認識, 可惜...

跟住係另一條短片

J2 呼喚未來, 我地係呢一分鐘既主角!!

知道大約片段開始出街既日子, 我係電視前面睇左5個鐘....2套台劇, 2套卡通片, 1 套韓劇 結果果晚都係睇唔到.....直到第日, 終於俾我係電視前面見到---不是一時貪玩幾隻字, 同我地既LOGO走出黎既時候, 何其感動 !!!
再一次, 多謝 KATE, 嘉, 型仔CAM MAN.













Go Snap﹗氣蓋趣拍大賽
由於我地家附近氣蓋所處既位置十分惡劣, 發揮有所影響, 結果令人失望....

先睇下當時既情況
要同呢個機械人合照



感覺到幾咁難就位~~



今次參與既單位係以下.


大獎係無我地份既, 但亦成功進入優異表現既final50, 有野落袋!!







係一件仲未拎既獎品.







ASUS MOBILE, 得一享二投賞大賽
影一張, 有得一享二呢個概念既相片去演繹佢地最新產品既idea.
以下係我地既作品
鉛筆 !!!


筆同擦膠!! 仲唔係完美既得一享二 !!!
我唔明點解會有人覺得甜酸醬會更好~~~~~

我地既獎品係.....一年asus cloud 50gb web storage......
不敵既冠軍作品係呢個.....sosad.



最近期, 亦都係最過癮既一個比賽活動







一句講晒, 用萬字醬油煮餸 !!
而我地最終係決定, 整雞煲~~~~~

待續.....


沒有留言:

發佈留言