2013年1月18日星期五

好多好多 (下) -- 雞煲

之前講到....我地要以雞煲參賽, 但點解咁多款菜色唔揀, 偏偏要係.....雞煲~~~

其實雞煲呢個字入面隱含左無限既回憶同意義....

雞煲--gay post也~~

點解會有 gay post 呢個 term ?

首先, Gay----唔會唔明啦 (當然我地唔係對任何性向帶有歧視~)

係某d人既眼中, 我地一堆佬, 成日唔著衫.....




跟住攬頭攬頸






經常一齊出雙入對~~

種種因素所得...
係令佢地之間有一種gay情散發係當中...

至於 Post, 又係邊到黎?
所指既只不過係我地呢斑gay 情洋溢既朋友之間, 互相溝通既一個 whatsapp 谷~~
盤古初開既時候, 呢個whatsapp 谷就係叫做 不是一時gay post.
加上谷入面所交流既資訊.........咁囉..

攪攪下, gay post呢個term 就俾 雞煲所取代勒~~
呢個煲係 2011年 5月4號出世, 就快兩歲, 由於呢個煲充滿左經歷, 所以我決定襯呢個機會, 將雞煲帶黎現實世界!!!

好勒, 太遠勒, 番黎個煲先.
係處理呢個雞煲既時候, 我係完全明白點解美女廚房係咁好睇....
當晚既貢品
真係唔好講話d美少女甜姐兒, 我地呢到兩個大男人, 剩係劈雞頭呢下野都.....high 番天.
利益申報--兩個主理人都係未湯過雞....
睇我地, 幾high~
甩左個頭之後, 下一個要處理既問題就係, 請把雞仔劈開!!!
呢個又係極大既麻煩~



幾經辛苦, 先可以打開雞仔既胸襟.

既然分開左兩kai, 我同星哥就黎一個比賽, 睇下邊個既雞件可以再分得靚仔d

先係星哥既作品..
留意脾翼係原隻, 無斬件 !!

黎生呢個正常好多
完全勝利

跟住呢步就係...醃隻雞.
我地對於用咩材料, 同埋要醃幾耐係零頭緒!


識我地既應該認到條蛇啦~~
真係俾星哥吹到咩一聲, 佢拎左大家樂既糖出黎.....落左兩包~~
我心入面有個疑問, 我飲一杯奶荼隨時都落兩包糖, 老老實實, 呢到係一隻雞wor....夠??

主角, 萬字醬油
當時做少左一個步驟..係呢個嚴寒底下, 其實隻手有大量既((爆察))
結果無帶套既手, 俾支醬油攪到好((拿)), 加上d雞汁....好噁心.

咁睇係...幾好樣

最後.........完成圖 !!
不是一時兄弟雞煲就是這樣練成的 !!
唔好問我好唔好食~
我只係記得果晚好好玩 !!













同埋, 我地最後是入唔到圍的.


好可惜........可惜唔係我地入唔到圍, 可惜係我唔能夠用影像記低晒我地第一次劈雞既激惰, 浪費~~~





沒有留言:

發佈留言