2011年12月27日星期二

SOB 聖誕(分享)快樂~

咩都唔講住, 先祝每一位睇到呢篇文章既朋友.......

Merry Christmas!! (雖然係遲左少少~~)

由blogger改左版面, 我攪唔掂個blog, 再到我地都不停趕工生產上圖既每一隻character, 最後開開心心咁出動癲左一晚, 其實已經積起左好多墨水想要分享下~ 不過, 我又組織唔掂件事... 直到今日俾我見到呢兩篇新聞,

呢兩篇文章可以幫我講左好多想分享既野.

1. 教宗痛批聖誕變質商業化
呢篇文章咁講既, 教宗講道的時候,指時下聖誕慶祝活動過度商業化,注重消費主義,令人忘記了聖誕節的真義。他說:「今天,聖誕節已經變成一種商業化的慶祝活動,奪目的燈飾掩蓋了上帝的奧秘。上帝教導我們謙卑,過簡約的生活。讓我們祈求天父,看穿這個季節閃閃生光的表面,重新發掘聖子在伯利恆馬槽內出生背後的真正意義,從而找到真正的快樂和真光。」

2. 呢個係葉生cap出黎既~
美國紐約一位市民唔抵得個碼頭禁止聖誕既佈置, 自己出錢出力做個人肉聖誕樹去搞氣氛, 文章最後佢講左句, 人人都笑著迎接我, 多謝我, 這便是聖誕節精神吧.

咁.....即係點?
我當然唔會強行騎刧教宗既演講, 認為聖誕應該扮鬼扮馬周圍走啦~~  我只係想指出自己都真心覺得香港既節日氣氛(唔單只聖誕)已經完全由消費主導, 仲記得自己有一年睇香港既花車巡遊, 精彩得黎好睇, 有特色而又吸引既車隊都係外地既代表. 至於香港既代表,  有好幾架車夠膽死放上一個個大大隻好以紙紮產物既LV手袋同勞力士手錶堆砌左一舊野就出黎就去巡遊.....救命~~~ 

真心唔想自己個社會窮得只剩...錢.

我地啟動((聖誕.......趴地))活動, 做出咁多隻character只係純粹想襯聖誕俾大家一個開心既機會, 成件事入面, 除左sob既每一個成員都開心到反轉之外, 當日好多係我地身邊經過既朋友市民都因為見到我地既公仔而報以會心既微笑(這正是我們想要, 簡單的開心).



當然更直接既係會捉我地黎個紀念合照啦~~
























成個平安夜, 由青衣站去到九龍站, 於溜冰場遊走3小時後, 再由佐敦沿彌敦道落去尖沙咀, 我地所帶俾身邊人既歡樂, 我夠膽講, 比起我腦內所記得果架香港巡遊車代表.........一定好很多 !!
相簿係到
大家慢慢欣賞

你呢個咁難忘既經驗背後, sob所負出既, 只係 ~hk$1700, 同少少時間, 值得丫 !!



最後真心多謝朋友, 朋友既朋友, 網友, 網友既朋友, 係言語上, 讚好上, 物資上支持呢次function, 當然啦, 當日有份出席既, 就更加更加 thank you very much~~


相信大家都have fun吧 !!












沒有留言:

發佈留言