2011年12月13日星期二

齊來聖誕.......趴地

SOB 正式宣佈, 一場盛大而華麗既騎刧趴地即將會係 24/12, 於九龍圓方溜冰場上演.
可能會有朋友問.....點解又去呢到架?? 上年你地未攪過囉~~~

um...........說話唔可以咁講呀~~~~
話你知, 呢次我地係超級無敵認真去準備呢個活動, 同上一次簡單溜下冰係.....完全兩件事(下面, 睇下你就會知). 況且, 我地真係無辦法搵到一個比溜冰場更有聖誕氣氛既地方舉辦聖誕活動...

個參加辦法好簡單, 當日8:00pm 穿好一身既聖誕打扮, 出現係圓方溜冰場就得勒 !!!
我地會準備一d道具俾大家感受一下.......大雪下既聖誕節可以做既........一d野, 一d好開心既野(賣下關子先)!!

我知道就咁講兩句, 一定吸引唔到大家架勒, 所以..我用以下既篇幅, 記錄左sob其中一個...聖誕打扮既面世, 希望俾大家睇到我地呢次有幾認真.

造型: 移動薑餅屋!!!

主要物料:
幾大個紙皮箱

開始埋首苦幹了!!!

草圖~

大約半時時之後, 開始成型勒!!
上面3位就係呢個薑餅屋既主力設計者勒!!

正當工程進行得如火如茶既時候, 補給小隊都黎到........幫手!!!!!


仲愈幫愈忙tim ~~~

繼續落去, 唔好比佢地影響到!!!
男人既走光, 都係黎得特別浪漫, 而又不羈(俾支青島我~~~~) !!!

最後係個屋頂 !!

大約用左4個鐘!!!
流動薑餅屋既初型已經完成~~
當然啦, 間屋既外部其實仲未裝飾好, 但我夠膽講句, 到時個output一定會令大家眼前一亮.

另外, 流動薑餅屋只係我地其中一件產物, 其他既聖誕打扮仲會陸續有黎, 但就未必會咁早放晒上blog同大家分享勒, 留番活動當日俾d surprise ma~~

所以我話, 呢一次活動既準備同心機真係數一數二!!!! 有留意開sob既你, 無奶油唔參與其中掛~~~當然啦, 我地都明白 24/12係一個好重要既日子, 市面上會有n咁多個活動/飯局俾大家參加, 所以我地都作出左調整, 最開心, 最好玩既環節都會係 9:00pm前完成. 大家到時先再去其他局, 都無問題啦~~

少少目標啦, 我地希望活動會有 40 - 50人一齊玩, 其實我地都知衣家先出活動細節可能有d遲, 不過唔打緊既, 即使到活動當日只係得小貓十幾隻都唔會有問題..

因為佢地都會係
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
開心既貓~~

event在這裡, 入面仲有一d造型可供參考

沒有留言:

發佈留言